• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • junibrud2006

Just det ja... Du måste ju få fota dem också. Tålamod...! Ska bli spännande att se.

• junibrud2006

Tittar på dem nu... Jättefina! Skickar lite respons!

• Paulinas

Vad roligt med 3 juni brudar! Vi gifter oss också pingst!

Vi har bokat lokal och tittar på kyrkor, men inte riktigt bestämt oss.

Inbjudningskort och trycksaker är roligt! Jag har mina inbjudningskort klart för mig, göra själv med framförallt stämplar. Roligt! Köpt det mesta materialet och har börjar pilla...

Vad mer bokar ni så här tidigt? Fotograf? Musik? Mat? Svårt att veta när sådant bör bokas, vill ju inte vara galet tidigt ute, men samtidigt vill man ju inte att det ska vara fullbokat!

• Akkidakki

pualinas: håller med dig svårt och veta när allt ska bokas. Fast ja har börjat och ringa runt och höra mig om bla hotellrum... kanske inte de första man tänker på men ja älskar att planera!! Och dom tycker bara att de e kul att man är ute i god tid!! Och vår präst ringde mig häromdagen och sa att han tyckte att de va jättebra att vi va ute i god tid!! Sen måste ja bara tillägga...underbar präst! Han e inte mer än i 35 års åldern max, så man e liksom på samma plan...

• Paulinas

Ja, man ska nog inte vara rädd för att vara tidigt ute. HÄr på BT märker man ju att man inte är ensam om att planera ett år i förväg.

Jag känner lite att jag vill planera och pyssla när jag tycker det är roligt. Väntar man kanske man inte tycker det är lika kul då, man måste ju känna en annan press när det närmar sig, att man måste fatta beslut och inte kan "drömma" iväg. Det kan man ju nu och fundera lite mer över detaljer som man i slutet antagligen struntat i eftersom det finns så många större greje som måste göras..

• Akkidakki

junibrud2006:
    mkt snygg kläning på nixa!! Hoppas att den passar precis som ja hoppas den andra gör!!

Paulinas:
    har du några bilder på inbjudningskorten du fixat eller du provar dig fram fortfarande? Tror att ja fick till mina rätt så bra igår...

• Akkidakki

tänkte bara säga godmorgon!! Idag ska ja ut å shoppa papper till mina inbj.kort!! Skojsigt värre!! Tjing!

• brud0606

Här är det en till som ska gifta sig 3juni 2006 fast i Trollhättan.. ska oxå ha lila och vitt som färgtema..

Svar på tråden 3 Juni 2006