• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Liten med Mindre

Då har vi bestämt oss! 3 juni 2006 i Bjursås, Dalarna. Att det skulle vara så svårt att hitta en fin lokal med bra pris.

Nu hoppas vi bara att kyrkan är ledig. Och allting annat som jag vill sätta igång att boka. Och planera. Och köpa.

• junibrud2006

Grattis! Håller tummarna för att kyrkan är ledig!!!

• Akkidakki

kul att de trillar in nya hela tiden!! Undra hur många vi blir innan de e dax... pingst e ju rätt poppis... Äntligen överens med mig själv hur mina inbjudningar ska se ut!! Skojsigt värre!!

• Liten med Mindre

Suck! De har konfirmation i Bjursås den dagen. Kl 18. Så vi får veta imorgon om de kan ha bröllop i kyrkan också. Hoppas! Vi ville ju helst gifta oss kl 16.

Jag var inställd på att andra brudpar hunnit före. Men inte fjortisarna!

• junibrud2006

Det borde ju inte vara några problem tycker man. Ni är ju klara till 17-tiden hur som helst och då har de ju en timme på sig innan det är dags för nästa. Håller tummarna!

• Akkidakki

ja håller oxå tummarna!! I vår kyrka sa dom att dom räkna med att dom kunde ha bröllop med 2 timmars intervaller... dvs om ett starta 13 så kunde nästa börja 15.. så man tycker inte att de borde va några problem...

• 03062006

vi gifter oss den 3 juni i taxinge kyrka

• Akkidakki

grattis till dig med!! Var ligger Taxinge? Aldrig hört förr...

• Akkidakki

oj glömt och berätta!! Har bokat fotograf idag!! Fick den ja ville ha och även den tiden som passar bäst!! Hihi... änsålänge har allt funkat som ja velat... väntar bara på ett bakslag...

• 03062006

taxinge ligger utanför södertälje. Vart ska ni gifta er???

Svar på tråden 3 Juni 2006