• Akkidakki

3 Juni 2006

Äntligen ska vi gifta oss! Här har man gått å väntat på att pojken ska fria i sisådär 2 års tid å äntligen så har han fått tummarna loss! Någon mer som ska gifta sig där omkring?! Alltid kul å höra hur andra planerar! Skriv gärna! Tjing!

• Svar på tråden 3 Juni 2006
  • Akkidakki

låter fint! Ja ville ha lite rosa i vårt men de va blank nej! Å man får väl kompromissa... Fast ja vill gärna bestämma allt!! Men pojken har ju inte så måga önskemål oftast får man dra dom ur honom så ja får väl lyssna när han vill nåt!! Hon du beställer korten av, hon har ingen hemsida eller nåt?

• junibrud2006

Absolut. Gå in och titta på www.spira-kortdesign.se klicka på bröllop och inbjudningskort. Jag har beställt skisser på Ännu doftar kärlek men i mina färger. Blev jättefint!

• Akkidakki

Ser jättefint ut!! Får väl ta en liten funderare... Får se hur de går med mitt eget kortskapande... Har försökt mig på å göra "stämpelkort", en arbetskamrat visade vad hon hade gjort på sin kortkurs och ja tänkte att de kan väl inte va så svårt... klarar hon de så klarar väl ja de... men vi får väl se. Skam den som ger sig!!

• junibrud2006

Om du vill kan jag gärna skicka dig skisserna jag fick så får du se hur hon gör utifrån ett färgtema. Kan ju vara bra som inspiration om inte annat! Fick bland annat ett par som går i ljust grönt och vitt så det kanske vore något för dig?

• Akkidakki

gör gärna de! Vore kanon!! Min mail e akki_hzon@hotmail.com Du vet inte hur man får skrivaren till och fatta att den ska skriva ut vit text! Har ställt in den så den ska skriva ut vitt och sen lägger ja i mitt gröna papper men den spottar bara igenom de utan att de blir nåt...

• junibrud2006

Ingen aning tyvärr... Men jag mejlar bilderna till dig nu. Säg gärna vad du tycker!

• krammia

Här är en till 3 juni:are.
    Hade ingen aning om att det var pingst. Min morfar fyller 87 den dagen så det därför valde vi den.

Vi har bokat festlokal bara. Brudklänning och frak har vi redan. Kyrkan kunde man inte boka förrän u januari. Jättekonstigt, eftersom ni andra kunnat bokat.

Lycka till alla!

• Akkidakki

krammia: hade inte heller nån anning om att de va pingst.. tog de datumet eftersom pingst brukar va i maj och de alltid svårt med bröllop då...alla gifter sig ju unt då, men de har löst sig bra hittintills...

• junibrud2006

Som sagt. Visste inte heller. Visade sig när vi var och tittade på lokalen och de berättade att det var pingst, men som tur var fick den ändå!

• AnnSofie_82

Vi ringde till kyrkan o så, men han tyckte vi kunde boka bara någon månad innan, för det brukar inte vara många som gifter sig då?? Men ska be sambon ringa här snart igen. Visste inte heller att det e pingst! Dagen efter våran 6årsdag, så vi tyckte det passade bra :)

Svar på tråden 3 Juni 2006