MonikaS:
Jo, det är precis så jag tänkt mig.
Hehe, kycklingfiléerna har jag aldrig provat. Men tejp brukar faktiskt funka OK!
Grans Roche & Madiken:
Ja, dom har verkligen fina korsetter! Men det var lite i dyraste laget för min plånbok (jösses - fast vi inte ska ha bröllopet här hemma med massa gäster så blir det så himla dyrt!)
Vilka har ni köpt till bröllopet? Har ni nån bild på dem? Är de specialsydda till er?
Lapinette -
Ja jag använder bara boxer, och letar nu efter såna med "halv rumpa", men det verkar vara svårt att hitta ute i svenska affärerna. Ska kolla Details, Åhléns, NK och lite anndra ställen där jag tidigare bara kollat korsetter/torseletter. Kruxet är att jag inte vill ha sån där skir spets, utan mer som nr. 62 på Aubade's hemsida
www.aubade.com/lecons/, lite mer som bomull liksom och inte så blank. Och det är inte lätt att hitta! :)
Men sen vill jag ha en mer vanlig tai-trosa också, fast fin med krusiduller och sånt såklart, för jag tror det gör sig bra på bild - visar lite mer hud. :D
Jösses - märks det att jag är helt nojjig över dom här korten??
Pratade med Brigitte igår, och vi ska göra en alternativ bild också som är mer "typiskt jag" än underklädesbilderna. Jag ska ha en av BM's vita skjortor, ett par raggisar, en kopp te, rufs i håret, och sitte uppkrupen i en stor fåtölj.
Kan ju bli sensuellt det med med lite bar hud och så. :)
Typ så här: www.aftonbladet.se/noje/0508/03/NOJE-03s41-mj-aniston-382_368.jpg fast "mysigare".