• madiken

Korsett, var köpa i Sthlm?

Hej

Behöver tips på var jag kan köpa en korsett i stockholm, ska ha den 13/8, är det för sent tror ni? Jag kollade lite på Snöfrid Holgersdotters hemsida, som jag förstår det så syr de upp en korsett, nån som vet hur lång tid det tar eller har billigare alternativ än den butiken?

Kramis

• Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?
  • MonikaS

AnnSofie_82, jag går in imorgon på lunchen och kollar om de har den Vi har faktiskt samma storlek så finns den inne kanske jag kan prova och se, eller iaf känna på den och se hur den verkar. Jag skriver igen imorgon eftermiddag!

• AnnSofie_82

Ananas: Okej, tack! Kanske skulle göra samma jag då. Men låter ju bra att de flesta passat! :)

MonikaS: Men vad gullig du e!! Tack så mycket!

• Lapinette

Jeppson - boxern du tycket om på Aubade köpte jag igår! De är jättefina. Bh'n är också ursöt med små ljusgula rosetter på banden!!! Kan varmt rekommendera. Har även köpt en låg boxer i deras serie som heter Tulip, jättebekväma. Du borde finna Aubade på NK eller Åhléns.

• MonikaS

AnnSofie_82, har varit och kollat på den nu! Tyvärr hade de inte 34 D inne så kunde inte prova, men den ser jättefin ut. Det är ju ingen pushup, men tror att den ska ge rätt bra stöd. Ananas har ju väldigt positiva erfarenheter av deras grejer så det blir säkert bra. Tror att den håller allt på plats, och dessutom är "skenorna" längs med sidorna rätt stadiga så tror den ska forma kroppen rätt bra med. Alltid en fördel

• Ananas

Låter bra MonikaS

Hade hoppats att mitt paket skulle komma idag, men det var tomt i lådan... Bara räkningar... :(

• MonikaS

Ananas, vet hur det känns... Hoppas på ett fint paket till dig på måndag

• Ananas

Åker dessvärre på konferens med jobbet på måndag och kommer inte hem förrän på fredag. Får hoppas att sambon inte tjuvkikar i paketet! :D

• Snuttepuff

Vad är det för affär ni pratar om?

• MonikaS

Snuttepuff, vi pratar om Bravissimo, de har underkläder för kurviga tjejer
    Ananas, hoppas att m2b inte snokar alltför mycket Hoppas konferensen blir bra iaf!

• Ananas

Snuttepuff

Det är Bravissimo.com
    MonikaS har fördelen av att bo i Storbrittanien någonstans där de har butiker. Vi andra här hemma får nöja oss med nätshopping! :)

Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?