• madiken

Korsett, var köpa i Sthlm?

Hej

Behöver tips på var jag kan köpa en korsett i stockholm, ska ha den 13/8, är det för sent tror ni? Jag kollade lite på Snöfrid Holgersdotters hemsida, som jag förstår det så syr de upp en korsett, nån som vet hur lång tid det tar eller har billigare alternativ än den butiken?

Kramis

• Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?
  • madiken

Wife2B
    Jag fick betala 2200 för min korsett på Snöfrid så det svider ju lite........

Jeppson
    Kul, hoppas den blir bra nu, himla schysst pris tycker jag, inkl. frakt och allt!!

• Jeppson

Jo, fast jag har ju inte sett den än. :)
    Ska förbi Debenhams också som sagt.
    Nu letar jag trosor - det är inte heller lätt minsann! Gillar inte stringisar, utan vill ha lite mer boxer-variant, fast sexigt om ni förstår vad jag menar. :)

• Wife2B

Ja lycka till med korsetten. Jag var på Debenhams i förra veckan och de har fått in lite nytt - inga korsetter dock utan bara torseletter. Jag hade för liten byst för att de skulle passa. Behöver det inte vara brudiga underkläder har de dock en del att välja på. Och de skulle visst få in mer.

• Jeppson

Mm, mycket snyggt där!!
    Jodå, det kan nog passa som underkläder, särskilt till det jag ska ha det till. :)

• MonikaS

Man blir verkligen lite köptokig, det finns så mycket snyggt. Om jag var lite modigare så skulle jag gärna ha korsett på fest, istället för topp, för de formar ju kroppen så snyggt. Men tyvärr är min lite osäker, man "ploppar ur" ganska lätt om du förstår vad jag menar Men snyggt är det!

• Jeppson

Haha! Jadå, jag förstår vad du menar! Vi hade maskerad nyligen (jag fyllde 30) och då var jag Satin i Moulin Rouge, så då fick jag chans att ha korsett. Kul! Den är dock inte fullt så sexig som de på bilderna. :)
    Och efter ett tag orkar man inte ha den ihopsnörd mer. :)

Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?