• madiken

Korsett, var köpa i Sthlm?

Hej

Behöver tips på var jag kan köpa en korsett i stockholm, ska ha den 13/8, är det för sent tror ni? Jag kollade lite på Snöfrid Holgersdotters hemsida, som jag förstår det så syr de upp en korsett, nån som vet hur lång tid det tar eller har billigare alternativ än den butiken?

Kramis

• Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?
  • Pysen

Jeppson: så tråkigt att den var för stor, den var jättefin. Superläcker i ryggen framför allt. Själv skulle jag inte kunna ha en sån för jag skulle känna mig för "uppbystad" men jag tycker det är jättesnyggt på andra.

• Jeppson

Pysen:
    Jag är också en med stor byst, och trivs i vanliga fall inte med att visa dem så mycket, men ska det tas sexiga bilder så ska det! :D

• MonikaS

Jeppson, absolut!! If you've got it, flaunt it

• Åsa.Hjärta.Antti

Jeppson: Jag undrar vart man hittar denna korsett på himmelriket.se. Var inne där och kollade, men hittade inga alls. Det fanns bara bh, trosor och liknande...

• Jeppson

Åsa.Hjärta.Antti :
    Kolla under Coursages på sidan 6 (tror jag det var).

• Åsa.Hjärta.Antti

Nu hittade jag! Hur vet man vilken storlek man ska ha??
    Jag är väldigt liten, men vet inte om jag ska ta en small eller x-small...

• Jeppson

Absolut x-small. Jag har måtten 90 (byst) och 75(midja) och Medium var ALLDELES för stor för mig. Måste MAX ha small. Har beställt den nu så får vi se. Hör av mig!

• Åsa.Hjärta.Antti

Då kanske inte ens x-small passar på mig... Hör av dig!!

• Jeppson

small passade inte heller, och x-small verkar vara tillfälligt slut... :(

Har sett att korsetten finns på nån annan sida - ska se om jag hittar den...

Svar på tråden Korsett, var köpa i Sthlm?