• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Bride2B..

Nikkis, jag har sååå dålig otur i spel så det skulle ALDRIG funka ;)
    Smart detdär me att ni inte sitter vid datorn om ni inte skall göra nått tillsammans, men lite jobbigt också... men om det funkar för er så är det jättebra :) *tummen upp*

• Nikkis

Bride2B; Ja, det funkar jättebra
    Jag jobbar skift, så varannan vecka kan han sitta vid datorn hela kvällarna om han vill, o så har vi ju båda dator på jobbet så det är bara skönt med lite datorfritt hemma när vi är hemma tillsammans! Finns ju skräckexempel å folk som sitter vid datorn JÄMT istället för att umgås med den dom lever med o den risken slipper ju vi med vår "pakt"

• Bride2B..

Nikkis, det låter jättebra verkligen :D min "gubbe" skulle nog inte klara av det *skrattar*

• Nikkis

Ha ha, du får utmana honom

• Blåklinten

Nikkis
    Smart, vi sitter båda vi datorn jätteofta !!!
    Fast vi har ju en bärbar så vi sitter ju ändå tillsammans

• Nikkis

Jaha, men då blir det ju inte lika illa om ni båda sitter samtidigt

Har en killkompis som ALLTID sitter vid datorn medan tjejen hans får fixa allt med lgh o barn o sånt, är väl därför jag o maken gör som vi gör

• Sanasol

:D Nikkis, bra avtal med mannen angående datorn! Hemma hos oss sitter vi nog på tok för mycket framför datorn bägge två! Hoppas att det blir bättre nu när han äntligen ska börja jobba! :)

Har du fått några fler bröllopsbilder förresten?

• Bride2B..

Nikkis, det är lugnt.. jag klarar det nog lätt men inte han ;) han kommer bara tycka att jag e löjlig :P

Vilka tjejer har MSN här inne? jag kan ju skicka bilder på det sättet innan jag lägger ut de ifall ni e nyfikna.. :D
    Blåklinten din har jag ju så den behövs ej... Nikkis, du kanske skall ta o fixa en MSN för dina BT-polare ;)

• Sanasol

har msn, vill gärna se några bilder från din dag! kan jag adda dig?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)