• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Bride2B..

Sanasol_ tack för ditt stöd :)

Blåkliten, han bor hemma hos sina föräldrar o jag bor hemma hos mamma, vi träffas då o då och sover över hos varandra... :/
    Jo det gick jättebra med underkjolarna. Tack ännu en gång! :D

• Sanasol

:) Så lite så! Hur var bröllopet då?

• Bride2B..

Sanasol_ åhh det är en av de bästa sakerna man kan ha upplevt under de "få" åren man levt.... det får så fiiint och underbart..!! Jag har inte haft orken att skriva hela historian men jag känner att jag får ta och göra det snart... väntar bara på alla bilder så jag kan lägga upp allt på en gång :)

• Sanasol

Vad trevligt!! Ska bli roligt att se! Har du inga bilder av förberedelser eller så? någon sida man kan inspireras av?

• Billa

Oj va ni har varit aktiva! Men nu har jag uppdaterat mig!

Våran myskväll blev kort, vi hade båda gått upp tidigt för att jobba så vi va riktigt trötta på kvällen! Men en film å Tacos hann vi med! Vi såg syskonen Baudileres ( ? ) olycksaliga liv ! Med Jim Carrey! Riktigt bra film!!!

Nikkis, Vi ska gifta oss 15/9 -07 ! Sååååå långt bort!!! Vi har inte riktigt planerat vart, men i v-ås antagligen eftersom vi bor här! Det enda vi planerat är datum och tårtan! (är ju konditor :D )

Vi är inne på samma bana som många andra, vi tänkte sätta igång bebisverkstaden efter bröllopet! Tänkte bli medlem i FL, men jag tror jag kommer bli för otålig då så jag vågar inte! :D

Bride2B.. , jobbig sitts. Men han vill ju bara erat bästa, så det är bara att hålla ut! Jag tror väntan blir värd det när ni sitter där å gosar med eran bebis !!
    Oj så långt detta blev! Heheh!!

• Sanasol

Billa >> Känns så skönt att vi är fler 07:or här!! Så att man inte är ensam tidigt ute!

• Bride2B..

Billa, jag vet mer än väl att det kommer vara värt att vänta men eftersom jag e lite utav en otålig tjej så vill jag at saker och ting skall hända snabbare än tänkt ;)

• Blåklinten

Bride2B
    Jobbigt att ni inte kan bo i hop i något eget
    Så bra att allt gick bra,har du ingen bild du kan skicka så jag får se *Nyfiken*
    Äter du minipiller/p piller eller liknande ???

• Bride2B..

Blåklinten... m jag tycker det me :(
    jag har massa bilder.. har skrivit till dig på MSN men du svarar inte :(

Ne jag tar varken minipiller/p-piller eller annat preventivmedel.. Vi skyddar oss med kondom. Jag gillar inte att ha alla "gifter" i kroppen. Jag blev med barn fastän jag åt p-piller förra året och det ledde till en obekväm abort med massa tårar och dåliga känslor :(

• Blåklinten

Bride2B
    De va nog inte jag som satt framför datorn utan min älskling när du skrev till mig på msn...jag visas som online varje gång datorn öppnas vare sig jag loggar in eller inte.

Men de e ju jättebra för då har du säkert koll på ägglossning, antar dagar i cykeln och sånt och då går de fortare att få ett plus när man väl börjar.
    Får hoppas ni får ett eget boende och jobb snart så ska du se att han ändrar sig.

Jag skulle inte häller vilja ha barn utan jobb eller eget boende för en unge kostar massvis !!!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)