• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Nej, Ullvi i köping

Vad utbildade du dig till då?

• Billa

Jo men du sa att du bor 1,2 mil utanför Arboga, så jag tänkte att så långt är det ju till Valskog, å det är ju landet!

Jag blidde bagare! Jobbade ett år hos Hå-Ges i Arboga!

• Nikkis

Jaha, det var det du menade Nej, Medåker...

HåGe's gjorde vår bröllopstårta, en tjej som heter Jenny... Kanske du vet vem det är?

• Billa

Jupp! Har jobbat med henne! Den andra tjejjen som jobbar där är mammaledig just nu! Men jenny är supersnäll å jätteduktig! Kan ju säga att jag saknar dom en hel del!

• Nikkis

Ja, hon var verkligen jätteduktig! Gjorde en superfin o kanongod tårta!

Jobbar du som bagare nu också eller? Förstår att du saknar dom, blir ju så när man byter jobb.. Finns alltid några man saknar!

• Billa

Jupp, det gör jag , men nu inne hos Ica Maxi, Hällla i v-ås!
    Saknar den där småstadskänslan....jag har hela mitt liv drömt om en storstad, men nu vet jag inte riktigt längre!

• Nikkis

När jag var liten sa jag alltid att jag ALDRIG skulle bo kvar i Arboga, jag skulle minsanna jobba som AuPair i Italien o göra det ena med det andra.... Nu bor jag fortfarande (inte i, men iaf utanför) Arboga, har inte ens vart i Italien men skulle nog inte kunna vara lyckligare

Finns ju många fördelar med att bo i en liten stad också när man tänker efter!

• Sanasol

Godkväll tjejer!! vad gör ni idag?

• Sanasol

Jaha, jobbar du alltid kväll eller? Vad händer i helgen då?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)