• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Billa

Johanna85, Oki! Hur lång är den utbildningen då?!

Jag är nybliven arbetslös, men kollar för fullt efter nytt jobb! Kollar även utbildningar...vet inte riktigt om jag vill fortsätta med det som jag har utbildat mig till!

• Johanna85

Billa

Jag har cirka 4,5 år kvar, ska läsa sämhällsvetenskap och pedagogik också. Så jag vet ju vad jag ska göra de närmsta åren. Vad har du utbildat dig till? Vilka utbildningar har du tittat på nu?

• Blåklinten

Bride2B
    Såg att du skrivit på MSN, jag har fått underkjolarna....har bara inte hunnit hämta ut dom ännu

• Bride2B..

Blåklinten, okej vad bra.. blev lite orolig när jag inte hörde nått ifrån dig bara :)

• Billa

Johanna85, Jag är utbildad konditor.....tog nyligen gesällbrev i det! Men efter gesällen har intresset börjat blekna!

Har kollat lite på friskvårdskonsult och liknande! Alltså motsattsen till vad jag pysslar med nu! Jag vill hjälpa folk , göra lite nytta i samhället! Läkare passar jag inte som....gillar inte att se folk lida å dö...å lärare har lag inte tålamod för...så något som förebygger hälsoproblem skulle nog va skoj!

• Blåklinten

Bride2B
    Har du skrivit någon bröllopsberättels som man kan läsa

• Bride2B..

Blåklinten, hehe ne inte än ;)

• Nikkis

Oj, är ju full fart här

Johanna85; hej hej!När ska du gifta dig då? (du kanske har skrivit det tidigare, men jag har nog missat det isåfall)

Jag jobbar i Örebro, vacker stad

Sanasol_ o Billa; Har ni bestämt klänningar redan?

• Sanasol

Nikkis, Nej, jag håller bara på och kikar för fullt!!

• Nikkis

Sanasol_; Okej, då hänger jag med igen! Blir lite efter när man inte vart inne här på ett par dar

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)