• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Nej, jobbar skift så det blir varannan vecka...

Imorrn (räknas till helg för mig, är ju ledog då ) ska vi bjuda vår toastmaster och madame på restaurang som tack för allt arbete dom la ner till vårt bröllop. Sen blir det nog bara lugnt, njuta av vårat 1-veckasjubileum

Själv då? Ska ni hitta på nå skoj?

• Sanasol

:D Låter trevligt att gå ut och äta. Brukar ni äta någon särskild slags mat när ni går ut? Jaa, en vecka!! :)

Vi ska väl ta det lugnt, plugga litegran har jag tänkt mig och reda upp det lite här hemma efter veckan lathet! :)

• Nikkis

Nej, det brukar bli lite olika. Kul att testa nya maträtter o så ibland

Japp, en HEL vecka

Skönt med lathetsveckor ibland, kan behövas

Vi har också lite vi måste fixa, mycket sånt som fått stå tillbaks p.g.a bröllopsplanerandet...

• Sanasol

:) Mmm, vad trevligt! Fast man kanske inte direkt firar för den sakens skull... ni lever väl fortfarande på bröllopet kan jag tro?

Ska gå och ta hand om min sambo nu så att han blir glad :D

Vi hörs, kommer du lägga in några fler bilder sedan eller?

• Nikkis

Ja det gör vi nog, fast lite fira kan man ju göra -)

Ja, det gör jag nog säkert... Skulle få hem fler bilder av en av gästerna som tog mycket kort, så jag lägger ut några av dom när dom kommer

Ta hand om din sambo (blivande make ) du!

• Billa

Jag ska jobba hela helgen! Skitkul! Är inte ledig ngt förrns nästa helg! Men oj va jag ska njuta av den helgen!
    Imorrn är den första fredags kvällen som jag är ledig sen 8 veckor tillbaks tror jag, så jag och min M2B ska ha en riktig myskväll å äta tacos å daimtårta! Å bara rå om varann!

• Billa

Nikkis, Läste nyss din bröllopshistoria! Lät som ett underbart bröllop! Gifte ni er i Arbogar kyrka lr?!
    Kollade även på bilderna. Grymt vacker klänning!
    Hör man små fötter tassa i erat hus snart då?! (tänkte eftersom du har sida på familjeliv) :)

• Nikkis

Billa; Vad skönt med lite ledigt då, är aldrig kul att jobba så mycket!

Tack! Vart helnöjd med allting kring bröllopet

Vi gifte oss i Medåkers kyrka.

Ja, förhoppningsvis inom nåt år, börjar känna "bebissuget" ordentligt!

När o var ska ni gifta er då?

• Bride2B..

Nikkis, har ni pratat om att skaffa barn om ett år?

• Sanasol

:D Blir trevligt att se, ha en trevlig helg!!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)