• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Sanasol

Trevligt att vi blir fler, jag hänger här i tråden men gifter mig inte förrän 2007. Men det är ju så kul att planera!

• Billa

Kan bara instämma med Sanasol_! Jag är oxå en 2007 brud som är född -84 ! Har varit tesammans med min M2B i 2,5 år! Å förlovade sen i sommras!

• Sanasol

Hur går det för dig Billa?

• Billa

Inte bra! Hehehe! Bröllopsplaneringen står stilla, å så blidde jag avskedad idag! Så nu kollar jag jobb för fullt!
    Hur går det för dig då?!

• Sanasol

Vad tråkigt! Hoppas att du får ett nytt jobb snart så att ni kan spara till bröllopet!! Varför fick du sparken??

För oss går det bra, har hittat drömklänningen som min mamma antagligen kan sy upp åt mig :) Hittat en jättefin lokal och bestämt oss för ringarna! Sedan så har vi börjat prata om mat och annat roligt och bestämt färgtema! :)

• Billa

Ooo! Vad ni har hunnit med mycke!! Min pöjk är inte så mycke för det där med att planera just nu...det är ju så lång tid kvar säger han! Hehehe!
    Va smidigt att ha en mamma som kan sy! Går det att beskriva hur klänningen ska se ut!?

Dom sa att dom inte behövde ge en anledning, men jag ska kräva en på måndag! Jag behöver inte va snäll mot dom längre juh! Jag ska stanna i två veckor...känns inte så motiverande men vi behöver pengarna! Trivdes faktist inte så bra heller...så jag är ganska lättad! men det är pengarna som är problemet...som alltid!

• Sanasol

Du kan kolla in den på www.amandawyatt.com modellen jessica! Tycker den är änglalik! Men ganska enkel och det passar mig ganska bra det! Jo, vi har hunnit långt, men det är ju så kul att prata om bröllopet tycker vi båda!

Trist med jobbet, hoppas du får en bra anledning! Och ett nytt jobb snart. har ni gjort upp någon sparplan för bröllopet?

• Johanna85

Vi har varit tillsammans i 4 år och förlovade i 3. (Men vi har bara bott ihop i 1 år) Håller med Sanasol_ och Billa, det är ju sååå kul att planera! Var och pratade med han som ska arrangera festen i dag på morgon och går fortfarande runt och ler efter mötet. Tror att det kommer att bli perfekt. Ska dessutom prova klänningen igen i morgon *längtar*...Känns lite svårt att koncentrera sig på studierna just nu.

• jespers darling

Johanna85--->

Jag bor i Skåne, strax utanför Lund.

Vi förlovade oss för ett par veckor sedan, och vi vill hålla på "ett-års regeln"

Det är sååå kul att planera

• Bride2B..

Här är också en f.d ung brud.. nu är man en ung fru istället ;)
    jag är 84:a och gifte mig även den 3:e september i år :) min man är 85:a...

Vi har varit förlovade i 3 år (020709) och tillsammans i snart 4 år (011028) :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)