• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Bride2B; ja, maken vill så fort som möjligt. Jag vill vänta lite eftersom jag precis börjat på nytt jobb. Annars hade vi nog startat "bebisverkstan" redan

Sanasol_ Trevlig helg till er också!

Ingen annan som planerat barn inom en ganska snar framtid efter bröllopet?

Bride2B; Grattis förresten!! Vet inte om jag skrivit det tidigare.. Har du lat in några bilder på din hemsida än? Lägg jättegärna ut adressen igen isåfall!

Och en trevlig helg till alla er andra också såklart

• Sanasol

Nikkis, som jag sa så har vi tänkt oss det rätt pang på efter bröllopet. Typ tillverkning på bröllopsresan eller något sådant :)

• Bride2B..

Nikkis, nej jag har inte haft orkenm att lägga ut bilder o så men jag väntar nog lite till tills jag fått alla bilder så jag kan lägga upp de på en gång :)
    Kul me bebisverkstaden.. min man sa åt mig i april att vi skulle börja nästa till sommaren men eftersom ingen av oss har jobb eller bostad så ser jag det som en omöjlig sak. Han är jätteförsiktig med sånna saker och det tycker jag e väldigt trist. Jag skulle t.ex. bli medlem på FL igår och frågade honom lite tips om användarnamn och han sa att han tyckte att jag inte borde bli medlem där så jag slipper tjata på honom och få massa förhoppningar osv... Detta tyder på att han inte skall hålla sitt löfte och att barn inte kommer inom den snara framtiden :(

F*n att det skall vara så svårt att få jobb nu förtiden *lessen*

• Nikkis

Bride2B, då frå du säga till när du lagt ut bilder.

Vad tråkigt, är ju jättesvårt det där med att få ihop det med jobb o hem o så... Vi har iof fast jobb båda två o bor i hus o så, så det ska inte vara några problem. Är bara jag som tycker att jag är för ny på jobbet (har bara jobbat 1 månad där) för att bli med barn. Men samtidigt vill jag inget hellre. Fick du sluta på jobbet du hade eller? Vad är du utbildad som då? Tråkigt att han sagt en sak o sen inte verkar mena det... Tycker du ska bli med i FL ändå, han kommer säkert ändra sig! Hur gammal är han? Ni har ju ändå gift er nu o då brukar ju barn vara nästa steg. Håller tumarna för att du ska få jobb o för att han ska ändra sig

• Blåklinten

Hallå på er tjejer

Hur e läget ??

Läste lite i tråden, ser att de e fler som e inne på samma bana som vi.
    Jag la av med mina minipiller på bröllopsresan men de tar ju tid för kroppen att vänja sig, så om man bestämmer sig för att skaffa barn inom ett år eller liknande så kan jag rekomendera att sluta med piller redan nu och sen köra med annan typ av skydd för att kroppen ska hinna återställa sig efter alla hormoner man proppat i sig.

Bride2B
    Tråkigt att han ändrat sig
    Mn du ska säkert få honom på andra tankar, ge inte upp bara.
    Skulle inte ni flytta till en lägenhet nu efter bröllopet ??

• Sanasol

Billa >> hur går det för dig? har ni planerat något?

• Nikkis

Blåklinten; Hur känns det nu när du vart ett fru ett tag? Är ju bara inne på min första vecka än så länge!

Jag funderar på att lägga av med p-pillrena redan nu ändå, så får vi se hur lång tid det tar... Tänker för en gångs skull låta mitt privatliv gå före jobbet, känns skönt att vara lite ego ibland!!

Har du blivit gravid än då? Håller du till nåt på FL förresten?

• Bride2B..

Nikkis, jo men vi är båda unga så jag förstår det men jag hatar när man ger ett löfte och inte håller den..! han är 20 och jag fyller 21 i december..
    Jag har läst IT/Data/Elektronik/Teknik/Naturvetenskap men det hjälper inte ett dugg.. jag har sedan studenten (som jag tog 2003) jobbat lite strö osv.. senast så jobbade jag som feriearbetare (truckförare) på volvo men nu är ju alla ordinarie tillbaka och jag kunde inte få någon förlängd tjänst eftersom de endast antäller internt.. :(
    Nu har man sökt massvist till jobb men inget nappar ändå :( inte för killen heller :(

Blåklinten.. planerna var att kunna göra det men eftersom vi inte har jobb så går det ju inte.. :( förrästen så ville jag tala om att jag har skickat dina 2 underkjolar.. jag tror faktiskt att du redan har de för jag skickade de i förregår... hör gärna av dig angående de :)

• Sanasol

Bride 2B, vad tråkigt!! Men när det ordnar sig med jobb och ekonomi kanske han känner att han vill igen? :) Grattis till bröllopet iaf!

• Blåklinten

Nikkis
    Ja vad ska man säga...de mesta e ju som vanligt förutom att man har annat efternamn

Så har vi också tänkt...först va vi tveksamma till bebisverksta för vi började tveka nu när jag tänkt börja utbilda mig och läsa vidare och så men sen så sa vi att "rätt tid" kommer aldrig att komma så varför inte redan nu

Nä inget plus ännu, men vi jobbar på de och så har kroppen inte kommit i gång till fullo ännu....men hoppas de inte dröjer föööör länge
    Om jag e på FL....såklart, när man lämnat BT så går man över till FL jättebra

Bride2B...tråkigt då, hoppas ni får jobb snart så ni kan flytta !!!
    Men hur bor ni nu då

Ok, dom har inte kommit ännu men de blir väll till veckan då
    Gick allt bra med dom

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)