• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Nej, är också lite kluven... Vill inte bli med barn nu på rotmos, men vill inte vänta hur länge som helst heller.... Vad bra det vore om man hade en Av o PÅ knapp för när man kan bli gravid! Fast kanske lite tråkigt

Jag började ju nytt jobb för en månad sen ungefär, är därför jag vill vänta lite. Känns så dumt att gå o bli gravid det första jag gör.. Även fast jag så gärna vill Dumt att låta jobbet styra över det egentligen, men det är det lilla samvetet som gnager

Det känns helt idylliskt, förutom på vintern när man måste skotta 1 ton snö o bära 4 ton ved för att hålla värmen i huset Då skulle jag gärna på i lägenhet där värme ingår i hyran!

Hur bor ni nu då? Bor ni på landet, i en stad, i en by?

• Sanasol

Det kan ju vara bra att vänta ett tag när man just fått jobb. Så får nog jag tänka också eftersom jag kommer att börja jobba just efter att vi gift oss, så det får nog vänta en liten stund.

Vi bor i Umeå, i stan just nu i lägenhet. Trivs rätt bra men vi är båda överens om att vi vill bo på landet när vi ska slå oss ned. :)

• Billa

Nikkis, Du skrev att du bor i en liten ort mellan Örebro och V-ås. Vilken av dom?! Jag bor i v-ås men är uppvuxen i Köping och bodde ett år i Arboga!

• Nikkis

Sanasol_: Ja, fast man vll ju inte vänta i flera år heller, svårt det där!

Förstår er, finns inge bättre än att bo på landet

Billa: Jag är uppvuxen i Arboga... Hur gammal är du då? Tänkte om vi kanske känner igen varandra

• Sanasol

:D Nä, man vill väl ha det som man själv hade det när man var liten. Det är bra för barnen att växa upp på landet också, tror de lär sig mer om hur saker fungerar också när man eldar för att få varmvatten osv.

• Nikkis

Ja, tror också man bli mer förberedd på vuxenlivet om man får bo på landet och vara med o hjälpa till med allt runtomkring... Iallafall verkar det som det när jag ser till skillnaden mellan dom av mina vänner som är uppvuxna i stan respektive på landet!

• Billa

Nikkis, Jag blir 21 i år! Vart gick du på gymnasie?!
    Bor du fortfarande i Arboga?!

• Nikkis

Jag bor på landet, c:a 1,2 mil utanför Arboga

Gick på Vasa, fast jag gick i några veckor på Ullvi med 84:orna (böt linje sen). Gick du på Ullvi?

• Nikkis

Skulle inte ha blivit en gubbe där

• Billa

Vadå..i valskog lr?! Jag va trött på köping när jag skulle välja gymnasium så det blev västerås! Hehehe!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)