• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Nej, dom kom bara då under festen. Hon spelade på ett bröllop i Ekerö innan... Hon körde Av Längtan Till dig, en låt utan sång (enbart gitarr o nyckleharpa) nån låt hon gjort till sin son Johannes, och en låt hon ofta spelar på bröllop o dop, kommer inte ihåg vad den hette.... Jättefina var dom allihop, men mest Av Längtan Till Dig eftersom det var våran låt

• Sanasol

Vad himla härligt! Har funderat ifall jag ska sjunga just den låten för min blivande på vårt bröllop, men det är ju ett tag kvar! :)

• Nikkis

Det tycker jag att du ska göra! Jag sjöng "But I Do Love You" för min man på bröllopsfesten, o det vart jätteuppskattat. Både av honom o gästerna

• Sanasol

Vad trevligt!! :) Tänker nog också ta det på festen. Känns som att det är nog mycket att vara nervös över under själva vigseln!! :)

• tjollan

Hejj Nikkis!

Först av allt grattis och va fina bilder. Sen hur fick ni Åsa Jinder att vara med? Min dröm vore att hon spelade av längtan till dig på mitt framtida bröllop med då cajsa-stina som sångerska.
    Drömma kan man ju alltid..

• Nikkis

sanasol: ja, jag skulle nog inte ha klarat av att sjunga under vigseln, var alldeles för rörd då

tjollan, tack tack! Är helnöjd (om man får säga så ) Det var min man (kan inte låta bli att lé när jag skriver det ) som fixade det, så jag vet inte hur han gjorde... Men jag kan fråga honom! (om han vill berätta vill säga )

• Sanasol

Så underbart! Hur länge har ni varit tillsammans?

• Nikkis

Vi har vart tillsammans i snart 4 år (den 30:e December)

Hur länge har ni?

• Sanasol

:D Vi har varit tillsammans ett år snart, men det blir nästan tre när vi gifter oss :)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)