• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Billa

Sanasol_: Då du oxå en 84 då! Känns det bra så är det bara att köra! Vi hade nog förlovat oss tidigare om det inte va så att jag drog till Kristianstad förra året å pluggade där ett år! (bor i Västerås! 50 mil därifrån!) Det va ett jobbigt år men vi bevisade nog för alla att vi menar allvar!

Bride2B..: Oj, kunde man länka så bra! Tack! Hehehe! Jo men dom är det iaf. ! Å sen ska det in farmors förlovnings brilliant där i mitten någonstanns! Har inte kolla upp alla detaljer än, men dom sa att det skulle gå!

Runt 30 :- biten är nog ganska normalt! Men 75:- Biten?! Hehehe, va det NK lr?! Det måste va en fin tårta ! :D

• Sanasol

Billa, japp! Kul att det finns flera :) Och att vi ska gifta oss samma år, då får vi hålla kontakten under tiden! :)

Ja, distansförhållande är ingen hit. Hade det själv under 1,5 år. Dock så tog det slut efter att vi flyttat närmre varandra. Men, men... sånt händer. Är ju lycklig nu! :)

• Bride2B..

Billa, ibland så går det ibland så går det inte.. det beror på hur sidan e uppbyggd ;)

• Billa

Oki, jag är inte så haj på datorer! Sånt sköter min M2B istället! Hehehe!

Klart vi får hålla kontakten Sanasol_ ! Var bor du förresten?!

• Bride2B..

Billa, ingen fara... ibland får killen hjälpa mig med vissa saker också..... :)

• Sanasol

Billa, jag bor i Umeå och studerar på universitetet där! Vart bor du och sysslar med?

• Nikkis

Bride2B, ja ganska lik.... Det var 28:- biten oavsett hur den ser ut o vad som är i.. Om man inte ska ha jättekonstiga, jättedyra ingredienser iof

1 vecka kvar imorgon!!

• Bride2B..

Nikkis, okej :) jag har nu bokat tårta i alla fall. med transporten till festlokalen (av tårtan alltså), en specialställning (som tillverkades för en kändis som gjorde sin bröllopstårta där och egentligen inte uthyres) och med massa detaljer samt egna smaker i tårtan för 3700:- och detta är då för en 100 bitars. De sa att de kommer göra ett par extra bitar för säkerhetens skull. Det enda som jag inte hade planerat me tårtan var att den skulle vara fyrkantig men lite får man väl böja sig :D

• Billa

Sanasol_, Jag bor i Västerås ! (en liiiten bit från dig!) Å jobbar som konditor/bagare!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)