• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Sanasol

Billa, jag ska gifta mig 20070707, lite kul datum som är enkelt att komma ihåg sedan! :)

Hur långt har ni kommit med planeringen?

• Zinara

Min kille och jag har hållit ihop i 2 år i slutet av September...vi gifter oss 2006-06-...och 09 eller 11 Beroende på lokalen men vi har känt varann i över 10 år sen jag var 16

• Sanasol

Zinara, vad mysigt!! Men ni har alltså varit vänner jättelänge innan ni fick någon romantisk gnista??

• Billa

Sanasol_: Vi har inte planerat något alls, bara börjat drömma! Lr, tårtan är bestämd (är konditor) och min vigselring är mer lr mindre bestämd den oxå, å datumet! 15 Sept !
    Ni då?!

Zinara: Oj! Va kul! Då kände ni verkligen varann när ni blev tesammans!

• Sanasol

Billa! Vi har bestämt datum, pratat om färgtema (kanske klart!) ringar är bestämda, hans kläder, och jag har börjat kika lite på klänningar drömmande! :)

Vad ska du ha för ringar? ser gärna både förlovnings och vigselring... om du har bild?

• Sanasol

Zinara, en undran bara... är du 26?

• Bride2B..

då var blommorna fixade... tårtan kvar o den kollar jag imon.. håll tummarna till att allt ordnar sig o att jag får den som jag vill ha den :D

• Billa

Sanasol_: Jag vill inte ha två ringar, tycker det blir för mycket, ¨så jag ska ta min förlovningsring å sätta in en brilliant i den! Brillianten kommer från min farmors förlovningsring! Har ingen bild just nu, men sätter in en bild när jag hittar en!

Vad blir det för färgtema då!?

• Sanasol

Billa, Tyckte att det var en jättefin gest att ta stenen från din farmors ring! Kommer säkert att bli jättebra! Jag kommer att ha två ringar, de två första som finns på schalins hemsida under passion, ifall du vill kika! Vi har inte förlovat oss ännu, utan det kommer i jul!

Färgtema kommer antagligen att bli ljusgrönt och mörkt gammelrosa, om jag får som jag vill. :)

Har ni hållit ihop länge? Ålder?

• Nikkis

Bride2B; vad skönt att få ännu mer klart

Var iväg o köpte underkläder idag, var jättesvårt eftersom min klänning både är axelbandslös o djup i ryggen, men efter mycket letande hittade jag jättfina underkläder

HAr du nånting kvar att göra nu eller ska du bara softa fram till bröllopet? Ju mer jag tror att jag är klar med, ju mer tycker jag att jag kommer på som måste fixas, men det kanske bara är jag

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)