• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Sanasol

Billa, vad trevligt! Så det är dig man ska fråga när det börjar komma till att bestämma tåran då med andra ord?

• Billa

Hehehe! Precis! Jag vet precis hur jag ska ha min bröllopstårta! Hehehe!! Men frågan är ju om jag kommer våga låta någon annan göra den! tänk om den inte blir som jag vill!! Hehehe!

• Nikkis

Bride2B; vad skönt att det ordnade sig till slut. Kommer säkert bli minst lika fin fast den är fyrkantig

Hade min möhippa i lördags förresten, hade superkul!

Så nu är det bara du kvar om du inte haft nån än!

• Sanasol

Jo, det är klart! Är man duktig själv så är det väl svårt att lägga över det på någon annan som kanske inte gör det lika bra!!

• Bride2B..

Nikkis, nää jag har inte haft någon möhippa ännu.... jag tror inte jag kommer få nån, jag är så upptagen :(
    Jag har i alla fall varit på samtal idag med vår kantor.. musiken är helt klar, medelsson inmarch och clark utmarch.... jag har även bokat kläder för bestman och köpt hans o m2b's skjortor, jag har gjort nachossalsa och skickat min klänning på ångstrykning.. har även skickat och hämtat ringarna från putsningen och omgraveringen.... och idag har vi också handlat nästan ALL mat och nu skall jag arbeta med att klä om blomsterkorgen, göra dekorationsörena till limmon och töja ut mina brudskor lite.. (om jag hittar de ;) )

• Nikkis

Bride2B: Vad tråkigt.. Men ge inte upp hoppet än, dom kanske kommer när du minst anar det

Ja, det är mycket att fixa med nu sista veckan.. Minst sagt

Vi fick inte välja in och utmarsh, är inte det lite konstigt? Hon sa inte ens nånting om det (vår präst)... Kanske ska ringa o kolla för säkerhets skull. Visst är Mendehlson den man brukar ha?

• Bride2B..

Nikkis, nja menhndelsson är ju valbart tror jag annars är det den vanliga brudmarchen... jag tycker du skall påpeka att ni vill välja det själva för det är ju jätteviktigt tycker jag så ni båda trivs också :)

angående möhippan så kanske det blir på onsdag... det beror på ifall killen har lurat mig och sagt att jag inte skall göra nått och bara vila och ta det lugnt på onsdagen.. who knows... jag anar lite men inte mycket ;)

• Nikkis

Bride2B; håller tummarna för dig imorgon då, så du får en möhippa!

SKa ringa o prata med kantorn ikväll, ska bara hem o lyssna på lite låtar på bröllopsmusik.nu o se om vi hittar några vi fastnar för

• Bride2B..

Nikkis, det tycker jag att du deffinitivt skall göra :)
    Hoppas på en hippa jag me... men vi får ju som sagt se ifall det blir nått alls!!

• Nikkis

Så, nu har jag pratat med kantorn! Ska ha Amazing Grace när tärnorna går in och så Mendehlsons när jag går in. Som utgångslåt ska vi ha Äppelbo Gånglåt, tyckte den var så glad

Satt till sent igår och gjorde klart festprogrammen o skrev ut hälften, resten ska vi fixa ikväll.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)