• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Bride2B..

åhhhhhhhhh jag har haft det så underbart :D jag orkar inte skriva så mycket nu för jag e fortfarande trött o tagen från igår men jag kan tipsa om att ta det lugnt, stressa ej och njuuuut... jag fattar fortfarande inte att det är över o att jag inte längre har några planeringar kvar att göra.. känns redan jättetomt :(

• Blåklinten

Vet precis hur de känns
    De e jättetomt ett tag efter men sen börjar vardan rulla på som vanligt igen ska du se

Väntar med spänning med att höra från din dag Bride2B och alla andras såklart

• Bride2B..

Blåklinten tack :D
    Mitt bankkort har blivit avmagnitiserat igen och jag kan inte dra ut några pengar.. men så fort jag får det nya kortet så skickar jag underkjolarna :D
    Tack för lånet :)

• Nikkis

Weee, nu är jag fru!!

Känns jättebra, om än lite tomt utan allt planerande. Jobbigt att dimpa ner i vardagen efter en sån här toppenhelg, men nu får jag o maken (tihi) se fram emot våran bröllopsresa som inte är förrän i Januari.

Grattis Bride2B också!!

Billa, Tack! Hade en helt underbar dag!!

• Miss Niles

Hur har jag kunnat missa den här tråden innan då?!
    Kul att se andra 80-talister som går ner för altargången

Så måste man sticka till jobbet just nu...

Aja, hoppas ni får en bra dag. Får väl titta in här ikväll!

• Sanasol

Grattis till de nyblivna fruarna!! Hoppas få se bilder från era dagar sedan :)

• Sanasol

Jättefina bilder! :) Ser fram emot fler, ni var jättefina!! Kul med Åsa Jinder på bröllopet, har ni någon personlig anslutning till henne eller?

• Nikkis

Nej, det var bara menat som en överraskning till mig från maken ( Kan inte låta bli att lé ens när jag skriver det!!), fast jag råkade få reda på det innan. Var riktigt kul att träffa henne, dom var tillomed kvar att mingla efteråt, jättetrevliga både hon o hennes man!!

• Sanasol

Jaha, vad himla roligt! Hade ni dem som spelade musik under vigseln då eller? Vilka låtar hade ni?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)