• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Har ni funderat nå på hur era inbjudningskort ska se ut? Ska ni köpa färdiga eller göra själva?

• Sanasol

Vi har kollat endel på färdiga, men också funderat på att göra själva. Vet inte om jag kommer att ha tid att pilla så mycket med det eftersom jag pluggar, kommer att plugga fram till sommaren 07 även fast jag tar examen i januari.

Lät som fina ringar, är de från smycka? lät som något jag kände igen nästan!

• Nikkis

Jag tror att det finns en liknande min ring från Smycka, fast min är specialbeställd... Dom är jättefina!

Vad ska du plugga till då?

• Sanasol

Jag har just börjat mitt tredje år på lärarutbildningen :)

Vad jobbar du med?

• Nikkis

Okej, ja då kan jag tänka mig att du har fullt upp om dagarna!

Jag jobbar som CNC-operatör, inte drömjobbet precis men det funkar..

Hur gammal är du förresten? Tror jag har glömt att fråga

• Sanasol

Har du tänkt dig att plugga vidare eller jobba med annat i framtiden?

Jag är 21. :) Du är 22, visst?

• Nikkis

Japp, det är jag

Jag har väl tänkt plugga till Produktionstekniker om jag inte kommer på vad jag egentligen vill göra. Skulle vilja jobba som tolk eller språklärare, men har inte råd att plugga så länge...

Är du född i Umeå också eller?

Har ni några barn?

• Sanasol

Kommer ifrån ett samhälle en bit utanför, är en riktig norrlänning! Trivs bra här fast det lär ju vara att flytta på sig sedan när jag är färdig.

Inga barn ännu, tänkte börja jobba på det efter bröllopet! :)

• Nikkis

Förstår att du trivs, är så fint o oförstört uppåt i Sverige! Är ganska bra där jag bor också, bor utanför en liten ort mellan Örebro o Västerås. Är jättefint o lugnt, bor helt ensamma i slutet på en skogsväg, nästan inga grannar o ingen trafik, bara lugnt o skönt

Vart har ni tänkt flytta då då?

Vi har inte heller några barn, funderar på att försöka få fart på bebisverkstan inom en snar framtid

• Sanasol

:) Vad mysigt! Det låter verkligen som att ni bor idylliskt!

Mhm, vad trevligt med barn. Man är ju lite sugen, fast det är inte riktigt rätt timing. Vågar inte direkt sluta med pillren heller.

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)