• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Blåklinten; Heter du samma på F.L eller?

Billa; Ja det är ju ett tag kvar, men då har ju du o Sanasol_ varandra att bolla idéer med i 2 år

Bride2B; Jaha, jag trodde ni bodde ihop. Kanske är bra att han inte vill än då, som Blåklinten skrev så kostar det ju massor att ha barn Men din tid kommer den med, o det är ju mycket roligare om båda verkligen jättegärna vill ha barn. Men det är ju konstigt att du inte får nå jobb med den utbildningen, ni har inte funderat på att flytta till någon annan stad? Eller har han jobb i GBG?

• Bride2B..

Blåklinten, jo det förstås :)
    Angående menscykeln och ägglossningsgrejen vill jag bara säga att jag inte tänker tänka på det.. det får komma när det kommer annars kommer jag att bli "nutts"... hehe, jo en bostad och bra ekonomi är bra att ha innan man skaffar barn :) det vet jag ;)

Nikkis, han vill inte flytta, pratade med honom i fredags om hur lite våghalsig han är då han inte vågar chansa att göra annat osv. Han har inte jobb, ingen av oss har det... Men vi kan inte heller flytta just nu ser jag eftersom vi inte känner någon i andra städer (möjligtvis södertälje) och då kommer det vara svårt att hitta lägenhet också eftersom vi inte kan betala för den.. Problems all the way som sagt :(
    men men tiden kommer väl *himlar med ögonen*

• Nikkis

Bride2B; Usch vad jobbigt... Annars kunde ni jubåda ha sökt jobb på annan ort o så flyttat dit ni får jobb.

Synd att han inte vågar bara, folk lär man ju alltid känna via jobb o sånt så det skulle nog inte vart nån fara

Ja, din tid kommer den med, kanske fortare än du tror o vågar hoppas på. Vipps så sitter ni där med villa, vovve, Volvo o bebis

• Blåklinten

Nikkis
    Jag heter inte samma på familjeliv, men än så länge så e de ingen som vet om våra planer så jag e lite försiktig med att avslöja min identitet ;.)
    Men om du har msn kan vi höras där !!
    På msn heter jag: skorpan_10@hotmail.com

Bride2B
    Tror som Nikkis att flyttar man till en annan ort och börjar jobba eller gör vad som hälst, tränar eller liknande träffar man folk jättefort så de ska ni nog inte oroa er för

• Billa

Jo, jag å Sanasol_ får hålla ihop! Hehehe!!

Bride2B, jo jag förstår, jag är oxå en otålig person! Saker skulle hellst ha hänt igår! :)
    Vad är det för en liten fegis du har!? hehehe!! Man ska "gambla" lite i livet, det mår man bara bra av!

• Bride2B..

Nikkis, hoppas på det :D

Blåklinten, det gäller ju att kunna flytta.. man får fortfarande ingen bostad utan inkomst

Billa, det är det jag säger jämt till honom. Först trodde jag att det var en åldersgrej men nu har han ju blivit äldre och han är fortfarande likadan... jovisst när vi förlovade oss så ville han inte gifta sig förrän han skulle fylla 30.. sedan fick jag det ändrat till 25 och sedan mellan 22-25 och till sist hände det bara... jag vill inte tjata om barn känner jag eftersom jag gjort det tidigare och det har inte slutat bra! Vågar inte göra sånt längre :(

• Blåklinten

Bride2B
    Nä de e klart, men sök lite jobb i närheten, Uddevalla tex ligger ju inte sååå långt ifrån er

Idag har underkjolarna kommit, dom ligger på posten fortfarande har inte orkat hämta ut dom

• Bride2B..

Blåklinten, jag har sökt i lerum, mölndal o göteborg... vill inte ha några där jag pendlar så långt.. :(

• Nikkis

Bride2B; du får helt enkelt se till att vinna på triss o bli miljonär

Hur är det med er tjejer idag då? Jag är redan trött på att jobba o det är bara tisdag, blääää......

Blåklinten; Jag har inte msn, tyvärr... Sitter mest bara vid datorn på jobbet o här får vi inte ha det. Har en "pakt" med maken hemma, vi sitter aldrig vid datorn när vi är hemma tillsammans båda två (om det inte är nåt vi ska kolla ihop)...

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)