• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Sanasol

:D Jo, kollar runt litegran och man får väl sina favoriter. Gillar en ganska enkel, frågan är bara om den blir för enkel. Kolla www.amandawyatt.com modellen jessica, isåfall ska min mamma sy en kopia. Får se...

Dags att beställa ringar snart, känns jättekul!! Hur är allt med dig??

• Blåklinten

Sansol_
    Underbar klänning, absolut inte för enkel

• Sanasol

:D Tycker den är som jag, inte allt för prålig!! Det är ju viktigt att det ska kännas rätt!!

• Johanna85

Nikkis!

Jag ska gifta mig 11 februari.
    Hela helgen som varit gick åt till bröllopsplanering, provat klänningen igen, tittat på ring, diskuterat mat och nästa helg ska vi prova champagne...

När ska du gifta dig? Var kommer du ifrån?

• Nikkis

Sanasol_: Det är bara bra! Vörjar vänja mig vid nit nya efternamn litegrann, men inte helt. Blir fortfarande lite förvånad när mitt nya namn dyker upp på datan när jag stämplar in på jobbet

Själv då? Allt bara bra?

Är det samma klänningen du länkade till förut? Den är inte för enkel, man ska ju ha något man känner sig vacker o bekväm i

Johanna85; Jag gifte mig förrförra lördagen

Bor i Arboga, så jag pendlar till Örebro....!

Vad har du valt för klänning då?

• Sanasol

Nikkis >> Jo, här är allt bra! Lite väl fullt upp med skola och allt men det är okej!! :)

• Johanna85

Nikkis!

Oj, det har jag missat. Grattis! Blev dagen alldeles underbar? Var gifte du dig någonstans? Hur såg din klänning ut?

Jag har valt en klänning från Nixa, inga axelband, inget släp och rak i modellen. Jag är ganska så kort (150 cm) så jag kan varken ha en stor kjol eller släp, hela jag försvinner då. Men jag trivs verkligen med den klänningen jag har hittat. *glad*

• Sanasol

Johanna85, vilken nixa är det du har köpt?

• Johanna85

Det är 828, den är mycket finare i verkligheten än på deras hemsida tycker jag... Jag ska ha en bolero till i samma färg.

• Sanasol

:D Tyckte att den såg fin ut, det är skönt att alla inte vill gå på prinsesslooken med tio underkjolar och flera meters släp!! :)

Har ni hunnit med mycket inför bröllopet?

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)