• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Billa

Sanasol_, det va en jättefin klänning! Enkel å inte så stel som en del tycker jag!! Jag vill oxå ha en enkel!
    Nä, ngn sparplan har vi inte lagt upp än, vi har fullt upp med ekonomin just nu ändå ! hehehe!

Jag har ett jobb på G faktist.....så jag håller tummarna för det!

• Sanasol

Billa, låter bra att du har ett jobb på gång! Så skönt om det löser sig!! :)

Johanna85 >> Vart kommer du ifrån?

• Johanna85

Sanasol_ --->

Jag kommer från Örebro, eller egentligen från sthlm. Har bara bott i Örebro i ett år ungefär. Och du?

Jag var också inne och tittade på klänningar på www.amandawyatt.com innan jag bestämde mig för den klänningen som jag nu har bestämt mig för. Jag letade efter en bolero där också, visste att hon hade, men de fanns inte med på hemsidan. Så svärmor fixade en bolero från Polen istället *jättenöjd*

• Sanasol

Jag bor i Umeå :) Sambo sedan april!

• Billa

Johanna85,då bor vi inte så jätte långt ifrån varann, jag bor i västerås!!

Vad pysslar du med i örebro då?!

• Sanasol

Billa, har du någon msn?

• Sanasol

lagt till dig nu, kan ju vara bra att ha eftersom vi båda ska gifta oss ganska nära varann!!

• Johanna85

Billa!

Jag pluggar, förtillfället historia som någon gång i framtiden ska leda till en gymnasielärarexamen. Vad gör du i Västerås då?
    Min mail är johannagustafson@hotmail.com (har lite problem med msn för tillfället) men du kan ju lägga till mig om du har lust, så ska jag snarast möjligt få igång min msn igen. Alltid kul att kunna diskutera med någon som också har tankarna fulla med bröllopsplaner, andra vänner kan lätt tröttna, speciellt om de är singlar *ler*

• Bride2B..

håller på att scanna in bilder för fullt ;) snart lägg de ut *hehe*

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)