• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Nikkis

Halsbandet är ett Pilgrimshalsband, finns återförsäljare lite varstans...

Har tyvärr inte msn, får inte ha det på jobbdatorn o det är oftast på jobbet jag är här inne

• Nikkis

Har iof mail här på jobbet, så du kan ju få den adressen om du vill

• Nikkis

Den var ju jättefin! Har du provat den också eller?

• Sanasol

Nej, har inte provat den ännu. Det kanske bara gör saken ännu värre? :( Min balklänning var axelbandslös så jag vet att det passar mig ganska bra att ha det iaf.

Din klänning var ju också himla fin, vad är det för märke och modell?

• Nikkis

Okej, du har inte provat några klänningar alls eller? Är bland det roligaste med hela bröllopsplanerandet, man känner sig så fin!

Min är en Maggie Sottero, tror den heter Abigail...

• Sanasol

Vi bor i Umeå och det är väl inte det bästa utbudet här, det finns bara en bröllopsutik. Dessutom är vårt bröllop fortfarande hemligt och man vill ju inte så gärna att någon ser en. De klänningar som finns där är dessutom bara nixas och jag vet inte om jag fastnat för någon av dem direkt.

Tänkte åka till stockholm senare tillsammans med sambon och kolla på sånt där, ska bli rikgigt kul! Men första utgiften blir ringar, vi har inga förlovningsringar ännu!

• Nikkis

Okej, ska ni ha släta ringar eller med mönster/stenar i?

I Södertälje ligger butiken där jag köpte min Maggie Sottero, där fanns mycket olika klänningar av jättefina märken. Bland annat Maggie o Bonny. Undrar om dom inte hade Sincerity också... Ska kolla upp det!

Okej, när ska ni berätta att ni ska gifta er då? Närmare bröllopet eller?

• Sanasol

Han ska ha en 7 mm slät ring som vi måste specialbeställa eftersom vi inte hittat någon i den modellen han vill ha. Jag ska ha en 5 mm bred med sex stenar. :) Sedan blir det en smal ring med 15 små stenar som vigselring.

Vad har ni för ringar?

Vi tänker väl inte säga något till de flesta förrän vi skickar ut inbjudan. Däremot så vet alla som jag känner att jag sagt att jag inte ska förlova mig innan jag har ett bröllopsdatum! :D Så de flesta kommer väl förstå!

• Nikkis

Ja, det gör dom säkert!

Vigselringarna beskrev jag ju tidigare, förlovningsringarna ser ut som så:

Hans är slät o lite bredare än vigselringen. Min är c:a 3-4 mm bred o med tre stenar som i ett hjärta i mitten.

Kul om ni lyckas hålla det lite småhemligt så länge! Lyckades inte vi med, dom flesta visste om det redan innan inbjudningskorten skickades ut, men några vart iallafall överraskade!

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)