• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Billa

Nikkis, Himmla bra låtval! alla låtarna är ju jättefina! Håller med, äppelbo gånglåt är väldans glad!
    När är det ni ska gifta er?!

• Nikkis

Billa: Vi gifter oss på lördag kl.15, så det är jättenära nu

Är jättenöjd med låtarna, fick som jag ville till slut (M2B'n ville inte ha Amazing Grace men efter lite pushning så ;))

När gifter du dig då?

• Bride2B..

Nikkis, superbra :D
    Jag fick förrästen min möhippa idag.. den är inte över än så jag berättar allt imon.. kramkalas

• Billa

Nikkis, Ooo! Så spännande!! Jag ska inte gifta mig förrns sept. 2007......pga ekonomiska- å tids-skäl!Jag längtar så otroligt mycke tills jag blir fru!

Bride2B.. , Grattis! Så du hade rätt med dina aningar! Hehehe! Vill höra allt om det sen! :D

• Nikkis

Bride2B; grattis Hoppas du hade jätteroligt o att vi får höra mer idag

• Bride2B..

Heeeeeeeeeej tjejer... nu är jag uppe
    här är lite av vad som hände bilder kanske kommer senare

Jag fick göra massa crazy saker igår...

Det började med att jag var i stan me marcus o storshoppa. Vi åt glass, promenerade och satt vid vattnet och prata lääääänge (jag hade en aning om att han kanske skulle lura mig till stan och sedan inte dykt upp utan att DE skulle kommit men så var det inte.... och sedan tänkte jag att vi skulle vara i stan en stund o sedan dyker de upp men tiden bara rann iväg) jag kom in på diskussionen med honom om att mina kompisar inte bryr sig om mig, jag kommer inte få nån möhippa (pga den tajta tiden) osv och börjar till och med smågråta för att jag var så ledsen... Han kramar om mig, säger att jag inte skall bry mig om de heller när det är deras tur och tröstar mig smått (han håller masken VÄLDIGT bra). Vi går in i stan igen och shoppar.... efter ett tag så säger han till mig att han är skyldig sin pappa pengar och behöver dra ut pengar på bankomaten.. vi står där i kön och så kommer de... jag står i bankomatköln och plötsligt så hör jag massa fnitter och så tar någon tag i mig bakifrån och någon annan håller för mina ögon... de drar med mig till toaletterna på åhlens så jag kan byta om osv... de lurade mig om att jag skall upp för en höjd osv så jag fick hela tiden lyfta fötterna när vi kom till toaletten så var tjejerna där.... vi var 7 tjejer inklusive mig.. 2 tjejer kom lite senare och 2 fick de inte tag på... men det var jätteskoj.. jag fick ta av mig kläderna på toaletten, jag fick ta på mig strumpbyxor (jag hatar det!) i svart fiskenät, en röd linneklänning (kort som f*n), ett par jättefula röda lack-klackskor med stor rosett på tårna, illblå ögonskugga, illrött läppstift, mycket rouge och så släppte de ut mitt hår så det såg ut som om jag hade afrobush... det bar av ut till stan då jag fick mitt första uppdrag...jag skulle samla 30 st tvättrådslappar under 60 minuter (det gick på ca 15-20 min ), uppdrag 2 så skulle jag dela ut 10 rosor till 10 olika personer (ett barn, ett kärleksfullt par, en tjej i min ålder, en snygg kille i min ålder, en kostymnisse, en äldre med hjälpmedel (rullator, krycka o dyl), en svartklädd person, ett butiksbiträde osv... och samtidigt när jag gett denna rosen så skall jag sjunga.. en olik låt vartenda gång... och sedan bar det av till sista uppdraget när detta var klart. Jag fick demonstrera för 5 olika personer hur man trädde på en kondom och vilka egenskaper osv den har och varför den är bra (de hade med sig en gurka och 5 lösa kondomar *haha*) och det var lite pinsamt, mycket skratt och fnitter men det blev gjort... sedan bar det av till systembolaget för att köpa lite alkohol och sedan hem för ombyte... vi träffades (några följde med hem) i stan vid en viss tid och så skulle vi ut och festa.... vi var ute ett bra tag och hade svinskoj innan jag blev dragen till toaletten.... där skulle jag byta om till en batman (batgirl ) dräkt och sedan skulle jag stå på baren och dansa i 1 timme som sedan ändrades till 5 låtar eftersom det var svinvarmt hehe..... och resten på kvällen var likadan... jag blev bjuden på två drinkar.... ett rekord för en kväll i alla fall (av två killar alltså ... världens bästa möhippa? SJÄLVKLART!!! Mina kompisar är underbara....!

Oj vad långt det blev :D

• Blåklinten

Hej hej kikar förbi här

Grattis Bride2B till möhippan, låter som att du hade de superbra.

I dag fick vi våra foton från fotografen, de va jättefina i albumet

Hoppas ni som ska gifta er på lörda får en underbar dag !!!

Kram från Kajsa

• Billa

Bride2B.. :D Låter som en superkul hippa!! Hehehe!! Dom va väldans uppfinningsrika måste jag säga! Hehehe! :D

• Bride2B..

Blåklinten och billa, tack :D
    IDAG GÄLLER DET!! :D

• Billa

Ooo! Va spännande! Då blir ni fruar! Hoppas ni får en underbar dag Nikkis å Bride2B.. !!!! Måste faktist erkänna att lite avundsjuk! Heheh! :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)