• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Sanasol

Mina föräldrar är väldigt glada att jag har hittat den här underbara mannen. De ser på mig att jag är otroligt lycklig och att jag mår otroligt bra, därför förstår dem mig. De förstår också att jag lärt mig att det är såhär kärleken ska vara, jag har varit med om saker innan och därför litar de på att jag kan välja detta nu och stå vid mitt beslut resten av livet :) Känns skönt.

• Bride2B..

jag tycker att vi ska sluta tänka på vad alla andra säger och njuta av varandra (i förhållandet) istället :D

• Nikkis

Bride2B; Nej ingen möhippa i sikte än, men jag hoppas att det kommer
    Själv då? Har du blivit hippad än?

Vad ska ni ha för musik i kyrkan förresten? Psalmer o så? Vi ska prata med prästen v.34 nämligen, o vi har inte ens funderat på vilka psalmer vi vill ha...

3 veckor kvar för oss på lördag, o då åker sambon på fiskeresa i 1 vecka, så när han kommer tillbaks är det bara 2 veckor kvar.. TVÅ VECKOR !!! Det är verkligen ingenting

• Bride2B..

Nikkis, jag vet jag vet *ivrig*
    Vi har valt pslam 411 till att börja med och psalm 84 till slutet.. Jag tyckte de lät väldigt fina när hon sjöng de och texten är vacker :)

Ne jag har inte blivit hippad ännu men än finns det tid ;)
    Min M2B blir hippad den 27:E vet jag i alla fall ;)

• Nikkis

Min har sin svensexa imorrn, o han har verkligen INGEN aning om det Dom ska kidnappa honom kl 10 imorrn, från jobbet.. Han tror att vi ska ha myskväll innan han ska iväg på fiskeresan, så han blir nog rätt snopen Han ska få åka helikoptero spela paintball, men jag hoppar att dom inte mörbultar honom allt för mycket!

Vet du vad dom ska hitta på för din då?

Måste kolla vilka dom psalmerna är. Vad heter dom då?

• Bride2B..

haha jag kommer inte ihåg namnen på de just nu.. sitter på jobbet ;)

Jo jag vet på ett ungefär hur det kommer bli eftersom jag har "planerat" allt... Hans kompisar är slöfockar och tar inget ansvar så jag har fått boka allt o gjort upp ett schema för de på ett ungefär som de kan göra :) hehe

de ska spela laserdome, utekväll, middag, 5-kamp med mat osv på liseberg, förfest, kidnappning och något som de själva får välja... (obs! inte i den ordningen) :-P

• Nikkis

Okej, vad tråkigt att dom inte tog tag i det.. Dom ska oxå käka middag, o basta lite sen kör dom väl nån krogrunda kan jag tro.... Fast det är hans toastmaster som har planerat, jag behöver bara hämta hem honom på natten

Nej, nu ska jag packa ihop o åka hem, såå skönt

• Bride2B..

Nikkis, det låter kul för honom... pirr pirr blir det i magen när man väntar på sin egna ;)

• Nikkis

Ja jag hoppas att det blir kul för honom

Ja verkligen, har bara en liten känsla i magen om att mina tärnor kanske inte hittar på nånting.... Fast det hoppas jag ju att dom gör, skulle bli ganska ledsen annars o har rätt svårt att dölja vad jag känner. Är du orolig att du inte ska bli hippad, eller har du fått några hintar om att nånting är på G?

• Bride2B..

jag har inte fått någon hint alls.. jag vet vad du menar me att inte kunna dölja vad man känner osv.. jag är likadan.. vi får stötta varandra o hoppas på det bästa ;)

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)