• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Bride2B..

hej tjejer... man har knappt tid att vara här inne längre... Hur är det med er?

• Snärtan

Bride2B
    När får man se bilder då...?

• Johanna85

Nikkis

Hur länge har ni varit ihop? Hur träffades ni?

Sanasol_

Vad kul att du har så många olika ämnen. Du får verkligen en bredd och kan variera dig *spännande*. Själv har jag tänkt och blir gymnasielärare, så jag har inte så mycket ork tror jag att ta fler ämnen än två.

• Sanasol

:) Hade också tänkt gymnasielärare först, men eftersom jag sedan kom fram till att jag tyckte det var den största utmaningen att lära människor de grundläggande kunskaperna som att läsa, skriva och räkna valde jag detta istället!!

• Johanna85

Just därför vill jag bli gymansielärare, slippa lära barn att läsa och skriva *ler* Men det behövs folk till allt... Har pluggat hela dagen idag och är helt slut i huvudet. Skönt att pyssla med något annat en stund och hänga här lite. Ska kanske prova klänningen sen...

• Sanasol

:D Kul, sitter och kollar på lite bilder jag... på mina kommande ringar bland annat!! Läntar så mycket!

• Bride2B..

Snärtan, very soon :)

• Nikkis

Johanna85; Vi har vart tillsammans i 4 år i December, träffades i en trapuppgång på väg från en fest

Ni då?

• Johanna85

Nikkis

Vi träffades på ett träningsläger sommaren 2001, så det blev 4 år i augusti. Han bodde i Örebro och jag sthlm, så det blev tre års pendlande innan vi kunde flytta ihop.

• Bride2B..

Johanna85, det var starkt av er tycker jag att ni kunnat hålla ihop efter 3 års pendlande.. Distans förhållanden brukar oftast inte fungera men tummarna upp för er :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)