• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • jespers darling

Johanna85 :

Vad kostade den klänningen?

• Nikkis

Johanna85, tack

Du kan se klänningen på min F.L-sida, jag länkar till min bröllopsberättelse, där finns en länk till mina bilder

www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1242760.html

Ska se om jag hinner kika på din klänning innan jag måste fortsätta jobba, annars gör jag det imorrn. Är ju nyfiken på hur den ser ut!

• Johanna85

Sannasol_, Nikkis och jesperdarling

Tack! Jag tycker också att den är superfin! Den hänger här hemma i garderoben och jag bara måste titta på den några gånger om dagen *ler* Fick betala 2600 kr för klänningen. Tycker att det var ett jättbra pris, köpte kläderna till M2B på rea och fick betala 1100 kr så, vi har en del pengar över att lägga på annat!

Vi har hunnit med ganska mycket inför bröllopet. Köpt kläder, valt blommor, pratat med prästen, bestämt ring, haft möte med han som ska arrangera festen och bestämt mat och dricka, min tärna har gjort klart inbjudningskorten och lite mer saker är ordnat med...

• Sanasol

Johanna85 >> Vad roligt!! Visst är det spännande att planera sitt bröllop? Vad blir det för ring då??

• Johanna85

Det är jättespännande! Största hobbyn förtillfället, studierna blir ju lidande.

Det blir en från smycka (elvira tror jag att den heter) En princess slipad diamant (gjord som ett hjärta) finns på www.smycka.se

Hur går det för dig då, mycket fixat redan?

Hur gamla är de blivande brudarna och deras M2B som finns här på tråden? Själv är jag 20 och min älskling 29.

• Sanasol

Johanna >>> Jag är 21 min blivande 22. Du pluggade till lärare va? jag med!! i Umeå.

Vi har inte planerat så mycket ännu, bestämt lokal och kyrka men inget bokat ännu. Ringarna är bestämda dock.

• Johanna85

Nikkis!

Vilken härlig dag ni verkar ha haft! Du var så fin i den klänningen och frisyren, passade verkligen dig. Grattis än en gång!

Sanasol_ Ja, jag pluggar till lärare, historia och samhällsvetenskap är det tänkt. Och du?

• Sanasol

Jag läser 1-5 och har svenska som huvudämne då mest läs och skrivinlärning. Men även matematik, so och musik! Jättekul, är färdig i januari 2007, därför får bröllopet vänta till sommaren 2007.

• Nikkis

Johanna85; Tack tack

Och åldersmässigt skiljer det lika mycket mellan mig o min man som det gör mellan dig o din M2B; jag är 22 och han 31

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)