Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Ja du kan ge dem i läxa att de ska ta med sig en varsin nyhet och redovisa. Men att du gör det som ett litet grupparbete om två eller tre pers. i varje grupp.
Man kan ju tro att jag är lärare oxå....:D:D:D
Ha ha! Läraren Cecilia har talat!
Jo det var en jättebra idé! Åh vad det ska bli kul det här! Det blir mitt första riktiga jobb!
Hahaha du kanske behöver en "lärling"....:D
Du kan annars göra grupparbetet lite större med 5pers. i varje och så får då grupp1 börja redovisa den ena veckan. Sen då grupp2 den andra veckan....osv...
Det finns lite alternativ men nu avslöjar jag inte mer då måste jag få "lön"...:D ska vi säga 5000:- til mig efter skatt??...:D:D:D:D:D:D
Om pappa ska betala så tar jag 10000:- det har han råd med...:D:D:D då kan vi köpa en segelbåt ganska snabbt....:D:D:D
Japp, det är nog ok, vad gör man inte för sig dotter! Kanske vill du ha en båt direkt istället för pengar?
Ja kan du ordna en segelbåt direkt så vore det toppen. Gärna ngn liknande er båt !! :D:D:D
Säg till när allt är klart ! så vi kan ordna till det praktiska....eller tja varför inte faxa ner båten till Småland...hahaha....:D:D:D det var längesedan vi faxade och sms:ade...:D
Måste vara toa och dusch i segelbåten !! :D:D:D
Ojdå massor av gröna gubbar nu får du ta och räkna dem igen drea!! :D:D:D:D:D:D:D
Pappas båt har toa och dusch, kolla på www.hallberg-rassy.se modellen heter HR 34. Passar det kanske? Då kommer den på fax snart!
Eller som sms om du hellre vill ha den så?