• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Vi är inte hur "bonniga" som helst, vi har faktiskt Kanebo här i en butik som säljer hudvårdsprodukter....:D vad kostar Kanebos vattenfasta mascara? det är bra produkter har ngn ögonskugga och concealer i detta märke.

Så om jag köper Kanebo´s vattenfasta mascara så behöver jag inte kosta på mig reng.kräm med olja i....utan det räcker med varmt vatten och kanske då min vanliga reng.kräm som jag har. Det går bort med det????

• drea

Sorry! Jag tror priset ligger på ca 155kr.
    Jag tar alltid bort mascaran i duschen på kvällen, inga problem nånsin, det liksom flingar sig och smulorna rinner lätt av utan att smeta ut nåt.

Jag har även ögonskugga i samma märke, men tycker nog att Make up store har bättre produkter när det gäller ögonskugga och concealer i alla fall...

• Hej baberiba

Få se hur jag gör med mascaran. Om det blir vattenfast eller ej. Ska kolla när jag går till butiken och fråga dem vad de säger.

• drea

Kanske onödigt att lägga en massa pengar på sånt som man egentligen inte behöver... din vanliga mascara funkar säkert !

• Hej baberiba

Ja det är så jag tänker oxå...De i butiken sa att den mascaran jag använder är superbra och trots att den inte är vattenfast så är den väldigt stark och hållbar - tål mkt.....så jag funderar på att köra på min mascara. Tycker det är onödigt att slänga ut pengar på ngt som bara används en ggr.

• drea

Lunch snart eller?
    Jag börjar bli hungrig... eller rättare sagt jag är dö hungig!!

• Hej baberiba

Har precis haft lunch blev inget exotiskt precis - en hembakad fralla......Får äta sen när jag kommer hem.

vad blev det för dig?

• drea

Jag åt min matlåda som innehåll middagsmaten... Typ chili con carne fast med chorizo istället för köttfärs. Och med hemkokade vita stora bönor.
    Helt ok!
    Hade tänkt äta ordentligt eftersom jag tänkte träna efteråt, men nu mår jag så dåligt att det nog inte får bli nån träning. Är fortfarande helt svag... suck!

Och än har rektorn inte ringt ang lönen... *hm*

• Hej baberiba

Men du har väl fått jobbet? de sa han väl. Så har han lovat dig det så kan han ju inte banga ur för att du ändrade lönen.

Vad tränar du för ngt?

• drea

Jo, jag har fått jobbet. men vi blev ju aldrig klara med hur det skulle bli med lönen... vi får väl se på måndag. Jag kanske ska ringa och höra också? Vad tror du?

Jag tränar regelbundet (nåja) på SATS, det blir allt möjligt men framförallt styrketräning och löpning. Rätt kul faktiskt, och nu när jag skall börja som lärare på ett idrottsgymnasium är det väl extra viktigt att man tränar!

Svar på tråden Oups, lite snabb.....