• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

Om han inte har ringt vid 15-15:30 så hade jag ringt och frågat. Jag hade inte kunnat vänta tills på måndagen.

Ja tänk vad atletisk du kommer att bli nu....ännu mer än vad du var tidigare...:D

• drea

OK!!!
    Nu har han ringt! Jag får 23000kr!

Och 13 v semester Å vad jag är glad!

• Hej baberiba

Grattis till din lön !! kul att du får 23000:- och 13v semester - vilken lyx....

Då är du nöjd nu då ?? eller?

• drea

Jo det är klar man är nöjd. Sen kanske det inte blir så superbra som man tror för det lär bli rätt slitigt, men det får man väl ta. Jag får ju ordentligt med ledighet för att kunna vila upp mig!

• Hej baberiba

Jovisst blir det jobbigt att vara lärare, har kusiner som är det och de jobbar och ligger i. Sen har de lång ledigt på sommaren och sen då alla lov. Så alla lärare förtjänar sin ledighet. Ni behöver den tiden att vila upp er på.

• drea

Jo jag vet. Min mamma är rätt glad när sommaren äntligen kommer och hon slipper alla barn och föräldrar!

Nu gäller det att börja fundera på hur jag skall lägga upp terminen och planera lektionerna! Spännande!

• Hej baberiba

Vilka ämnen ska du ha? jag gissar Geografi?

Är din mamma lärare också? vilken klass?

• drea

Japp geografi och samhällskunskap, så det gäller att vara påläst när det gäller nyheter för det lär ju komma upp en del frågor...

Jo min mamma är lärare, fast låg och mellanstadiet, så det är ju inte riktigt på samma sätt som på gymnasiet, då har man ju bara ett ämne, inte alla!

• Hej baberiba

ja nu får du kolla på alla nyheter oc hålla dig updated. Pinsamt om du får frågor du inte kan svara på....;)

• drea

Man får väl säga nåt med att det där ska vi prata mer om nästa lektion och så får man gå hem och plugga på! Eller så får man låta eleverna ansvara för nyheterna varje vecka och så får de fråga varandra (men jag måste ju också läsa på lite).

Svar på tråden Oups, lite snabb.....