Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Blev slingorna bra förresten?
drea
Jo slingorna blev bra. är ganska ljus i håret nu men alla som sett det berömmer mitt hår att det är så fin lyster. Har vuxit bra över sommaren så jag hade fått ett utväxt på ca halv centimeter. Men min kompis som är frisör hjälpte mig att fylla i det igår så nu är jag fin igen.
Fast mina ögonbryn ser för jäkliga ut....men ska få dem plockade på torsdag och så ska jag färga ögonfransarna svarta.
På fredag ska jag fixa naglarna.
Jag tror inte att det blir några otrevligheter på lördag. Det här idag hinner lägga sig. Fast jag fick ett ilsket mail från mamma om att hon skiter i allt och i sin klänning hon köpt och att jag är barnslig att vi inte kan samåka. Men jag vill inte sitta med henne i en bil i 4mil och få höra allt gnäll........men det går nog bra. Det är ju faktiskt onödigt att åka med två bilar.
Ta med dig öronproppar eller freestyle, så slipper du höra på gnället i bilen
Jag fixade också mina ögonbryn och naglar dagen innan. Jag var på salongen i porten brevid i nästan 2 timmar, och fick bara betala 200kr, snacka om bra va?
Nu ska jag gå om 20 min...*hjälp*
drea
Lycka till vännen !! jag ska tänka på dig !!
vad billigt det var mitt kostar 525:- allt som allt på salongen.....puh....
Vi hörs imorogn igen. jag tänker på dig i EM.
Kjam
Tack!
Vi hörs i morrn!
Kjam tebax!
Good Luck !!
Yapp vi hörs imorron...
Nu e´jag här.....morrn morrn....
Drea hur gick det på intervjun igår? jag tänkte på dig - stenhårt (hoppas det hjälpte)....:D
GOOOD Morning!!
Intervjun gick bra! Får besked i eftermiddag... Tydligen hade de en sista intervju i dag, och efter den skulle de ringa. Jag tror jag får det, men man vet ju aldrig.
Han som intervjuade mig sa att de redan anställt tre nya lärare inför hösten och att de tre är alla äldre och att de gärna ser en yngre till denna tjänst. Dessutom sa han att de andre tre som han tänker intervjua till denna tjänst är just äldre! Sen sa han att de andra två lärarna som jag ev kommer att jobba med är unga och att det vore bra om vi tre skulle kunna samarbeta (läs vi ska alla vara unga)... Därför tror jag att jag får det!
Jag fick titta på lokalerna och, ok, de var inte de finaste men helt godkända. Jag fick lära mig om rutiner (varför då, jag har ju inte fått jobbet än?) om att larma av och på och arbetstider.
Ja, ja vi får se. Kunde inte sova i natt heller (i går natt var jag nervös för intervjun, i dag för svaret) så nu är jag verkligen helt slut!
Vad kul att det gick bra och att det känns bra. Jag tror också att du får jobbet. Varför annars dra upp om larm, arbetstider osv.......Förmodligen så har du fått jobbet men de måste fullfölja resterande intervjuer innan de kan lova dig jobbet. De vill ju inte säga till dig när de har intervjuer kvar att du har fått det. Det skulle säkert kännas fel och konstigt för dem.
Jag håller tummarna, du måste berätta sen när de har ringt.
Vart ligger skolan jag vet att det är nära där du bor men vad heter skolan och vilken ort?