Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Nämen nu får de ta och ringa....Jag vill veta hur det gått innan jag går hem idag vid 16:15.
och JAG vill också veta. Ringde till den andra personen som sökt mig ang jobb i går och hon ville att jag skulle komma på intervju, men jag ville inte bestämma tid förrän jag visste vad som händer med det här jobbet...
Det gjorde du rätt i att avvakta med att bestämma tid tills du vet hur det går med detta jobbet.
ring ring....nu ringer dem.....hahaha...:D
De ringde, strax efter kl 16... och sen fick jag aldrig tid att skriva!
JAG FICK JOBBET!!! Men vilken lön det blir skulle han återkomma om i morgon! Jag börjar på måndag i alla fall och har meddelat Manpower att jag slutar. SKÖNT!
När jag kom hem hade Axel köpt blommor, han skulle även köpa bubbel men det fanns inte riktigt pengar kvar i kassan så det blev en flaska matteus. Vi får fira efter löning i stället!
nej nu måste jag ta det lugnt. Har precis varit och givit blod och jag är sååå yr.
Vi hörs i morgon bitti!
Kram!
God morgon!
Mår dåligt i dag, är yr och har ont i magen. Tror det beror på gårdagen och blodgivningen...
Ett stort GRATTIS !! jag visste att du skulle få det....:D sättet du beskrev intervjun på. Hoppas det löser sig med lönen.
Då får vi hotta sen istället då. Ja vi kan ju chatta här oxå men kanske bättre att skriva lite mer och berätta vad som händer i våra liv och då göra detta på hotten.
Då är du anträffbar denna veckan ut här på BT alltså på dagtid eller?
Jepp, här kommer jag att stanna veckan ut!
Men sen är det nog bättre med hotten!
Igår så var det riktigt regnigt så när jag kom hem så var jag duktig med att baka lite frallor. Sen ringde P.s syster och frågade om vi kunde bjussa hans kusin med familj på middag på torsdagkväll (de kommer ner från Stockholm till vårt bröllop). Så himla typiskt att man ska behöva laga middag och ha kaffe med efterrätt 2dagar innan vår stora dag + att jag ska till skönhetssalongen på torsdag vid 16:30 och fixa mina ögonbryn och färga fransarna. Fattar inte hur jag ska få ihop allt. Tycker faktiskt att det hade räckt med att vi ska gifta oss på lördag och vi har en hel del att fixa med.......dessutom så behöver hans syster x-tra säng som vi har och täcke och kudde som jag då fick expresstvätta igår och torktumla.....puh...så idag blir det inte lugnt för mig och inte imorgon heller. Idag får vi då städa, förbereda maten och efterrätten, göra sallad osv.....städa hade jag tänkt att göra på torsdagen på kvällen i lugn och ro men nu blir allt så stressat..........får panik........
Ja, man ska inte jobba dagarna innan bröllopet, man har inte tid! Jag tog ledigt på torsdagen och fredagen bara för att hinna fixa med allt!
Du får väl göra det enkelt för dig och bjuda på hämtpizza och glass till efterrätt. Pizzan är väl rätt god i Ljungby? Jag tror inte de förväntar sig värsta nobelmiddagen utan är nog glada bara de får nåt!
Eller så får P fixa maten?!