Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
Jaha, funderar också på att polera upp min ring innan bröllopet, man vill ju att förlovningsringen skall blänka lika mycket som vigselringen!
Axels ring blev graverad för 2 veckor sen så i hans ring står datumet redan...lite fusk...
Tror nog han blev mest snopen inte så sur... Inte så kul att bli lurad när det gäller sånt! He he he!
Ja, så du ska slinga dig! Tänk på att inte ta för ljusa slingor eftersom solen bleker så bra på havet! Mina slingor som jag gjorde för några veckor sen har nästan blivit vita på vissa ställen pga solen
drea
Klart att du ska polera upp din ring så den blänker ikapp med vigselringen ! annars kan de se konstigt ut om din förl.ring är matt. Snyggt om båda blänker...
drea
Tråkigt att han blev sur....men vi hade kul:D:D:D
Får väl ha mössa på mig på havet....:D
Ja, jag ska nog ta och polera upp den. Tror du att man kan få det gjort på en gång? Vad kostar det?
Det viktiga är väl att vi har kul inte sant?
drea
jag tror att de polera upp den ganska snabbt. Vet inte vad det kostar för där vi köper min ring så ingår gravering och putsning av förlovningsringarna.
Ok, jag får kolla med nån guldsmed i närheten av jobbet, så kanske det kan göra det under dagen. Man vill ju inte vara utan ring alltför länge!
Jaha, då var det snart semester för din del! Skönt!! Åker ni i väg på en gång?
drea
ja vi åker ikväll....eller inatt för att slippa all trafik....var drar ju båtarna själva......
Jaha, har ni båten på släp? Och sätter i den där det passar? Haha snacka om husvagn! Skulle inte funka med en segelbåt!
Men det är ju rätt smart! Skulle gärna segla i någon annan skärgård, men de är ju så långt borta!