Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
Ja vi lägger oxå till i gästhamnar för att få duscha och handla, tanka (har ju motorbåt) fylla på vatten !!
Stockholmsskärgård är väl fin ?? eller ?? fast vi har en liten motorbåt....kan nog inte hänga på er jättebåt när ni får vind i segel.......
Stockholms skärgård är verkligen fin!
Fast vi brukar alltid åka bort från den eftersom det alltid är så mycket båtar där under högsäsong, och många bryggseglar bara, dvs åker till en brygga och är där i flera dar, vilket betyder att det inte spelar någon roll hur tidigt man än försöker komma, det är fullt i alla hamnar!!! Åker man över till Åland och Finland är det lugnare!
drea
Jag kan tänka mig att det är fullt med båtar i sthlmn:s skärgård när det är högsäsong och det är jobbigt....tror det blir mycket båtar i bohuslän oxå.....puh...
drea
Du som har koll på alla dina elever ?? vart är snartgift och hellokitty och Annica....skolkar de eller?
Hmmm finns risk för skolk tror jag, bäst att rapportera till rektor Patrik, eller hur? Så här får det ju bara inte gå till!!!
Såg att Axel var inne och la ett inlägg i en tråd precis, undrar om han har lite att göra i dag, har skulle tydligen åka in en sväng till jobbet och starta om datorn.. he he he Gissa hans nick?!
AndreaMs fästman ingen fantasi där inte!
drea
Vad har han för tråd då? vill läsa ?? och kanske svara.....:D
drea
såg tråden.....om fotografering !!
vet han om att du och jag är kompisar på BT?? berättat om oss ?:D...tänkte skoja med honom isåfall...om det ok !!....tål han det och du då??
drea
Ja anmäl dem för skolk, hur kan de göra så här?? ska verkligen snartgift få vara med i eliten?? vad kan vara viktigare än BT !! inte solen och stranden väl.....:D
Jaha så pratar man med sig själv igen...kul....tre inlägg hittills....:D
drea
Gäller att hålla tråden igång....:D hallåå!!:D
Skoja på du bara, han vet om dig, men inte vad du heter! Fast jag vet inte om han läser....