Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
Det var ett kul sätt att börja hippan på särskilt potatisskalaren !! vad gjorde du med den??.....:D skalade potatis förstås..:D sorry dum fråga....:D:D:D:D
Cheerful,
Nej jag använde den aldrig, det vara bara ett förvillande drag!
Cheerful,
har du blivit hippad än?
det verkar vara något sådant de flesta gör.. typ packa en väska med massa saker som inte alls behövs och sedan ögonbindel och iväg! Skoj!
Det med polisen verkade skoj, men då gäller det väl att man har kontakter?
drea
Jag är avis att du har så många killar !!:D kanske därför jag pratar så mkt om ditt företag....hmm...ja just det man får int göra reklam här....hmm:D:D:D
Nej jag har inte blivit hippad ännu och vill inte bli det heller. Vi har sagt ifrån att möhippa/svensexa inte är uppskattat.....sen om det lyssnar det vet ju inte vi.......:D:D:D
varför vill du inte ha möhippa???
Trodde inte att jag skulle bli hippad eftersom vi inte har bjudit några vänner på bröllopet, men min syster ooch tre kompisar hippade mig på ett roligt sätt. Vi hade picknick i skärgården, sen femkamp på gröna lund och sen middag på en libanesisk restaurang. Sen gick ci ut och dansade efter det. Inget pinsamt eller dumt och ingen fylla, mer än bara lagom mängd alkolhol!
Malmö brud
Inte min grej alls...jag gillar att ha koll på allt (kontrollfreak:D) och det kan jag inte ha på en hippa så jag skulle ha så svårt för att relaxa och koppla av min hjärna skulle bara tänka hela tiden: "vad händer nu"......osv.......
Sen att vi bara ha ett litet bröllop för självklart så älskar vi varandra men vi gifter oss för att vi ska ev adoptera ett barn och då krävs det att man är gift. Hade vi kunnat få barn på "egen hand" så hade vi inte gift oss...nu...då hade vi väntat så att våra efterlängtade/älskade lilla knodd kunde fått vara med.....
Vi har haft så jobbigt med missfall, barnlöshet efter det, tre misslyckade IVF försök (provrörsbefr.) så vi pallar inte att ha det stojigt omkring oss.
Axel kommer dessvärre inte bli svensexad eftersom hans bror bor i Åre och hans närmaste vänner har fått barn resp ny flickvän och har intresse på annat håll så att säga! Skulle gärna göra nåt för honom men vad?
drea
Låter kul det ni gjorde.....man är ju lite rädd för att skämmas ut på en hippa....vi har inte heller kompisar med så då blir det bara 4personer kvar 5 med mig....och det vet varför vi inte vill ha hippa/svensexa......få se om de tar hänsyn....
Skulle de hippa mig så hoppas jag att det blir lugnt med ett litet spa och sen god mat.