• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Justina!
    Mina killar är dina killar, det bjuder jag så gärna på!

• Hej baberiba

drea

Håller med dig !! bättre att vara lite äldre och ge sina barn en bra ekonomisk uppväxt än att vara ung och inte har pengar och visst medelåldern är rätt hög nu på mammorna tror det är 29 eller 30 !! för alla ska göra sitt......:D:D:D

Har glömt nu igen (åldern..:D:D) hur gammal är du drea? :D

• drea

Jag är 29år, Så jag kommer nog att höja snittet nåt eftersom jag ännu inte fått nåt barn!

• Hej baberiba

drea

så innan du är 31 så vill du ha ditt första barn !!

• drea

Axel är 30år och han skulle nog kunna tänka sig barn nu, eftersom han har ett bra jobb och så, men såklart vill han vänta på mig.

Jag började plugga när vi träffades 1999 och har hållt på tills nu, så vi har aldrig haft några pengar. Skulle vara skönt om vi båda fick en bra lön några månader så att man kunde unna sig nåt för en gångs skull!

• drea

När jag gick i gymnasiet sa jag att jag ville ha barn innan jag blev 27, det lät lagom. Nu hoppas jag det blir innan 32, men man vet ju aldrig. Lika bra att inte sätta något år!
    Men gift kommer jag i alla fall att vara innan det blir barn och det känns bra!

• Hej baberiba

drea

Ska iväg på zonterapi idag igen så jag tar lunch vid 11 och sen måste jag åka från stan vid 11:50 för jag ska vara där 12:45 tar 40min med bil ca....Jag hoppas och tror att jag kommer tillbaka till jobbet men behandlingen tar 30min och sen får jag massage i 15 minuter....så jag hör av mig när jag är tillbaka.

Så om 30minuter är du själv !!:D:D:D om inte justina, annica eller hellokitty tittar förbi.....

• Hej baberiba

drea

Jag tror inte man ska planera alltför mycket när det gäller barn....det kommer när det kommer...

Jag kommer oxå att vara gift....:D:D:D:D toppen !!

• drea

Åh, massage, vad skönt! Axel brukar ge mig det ibland, men alldeles för sällan. Förut gick vi båda på massage, så vi har lärt oss endel, men skulle gärna gå en kurs. Det finns en som heter parmassage som Axelsons har (de som utbildar massörer)som Axel tänkte ge till oss i julklapp men det kostade så himla mycket pengar så det får bli en annan gång!

Jaja, jag får väl klara mig själv! Har bullat upp med tidningar och korsord, så det ska nog gå!

• drea

Jag hoppas zonterapin hjälper! Gör de den i fötterna eller hur?

Svar på tråden Oups, lite snabb.....