• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • drea

Cheerful,

Vi är väl eliten? Då klarar vi oss nog!

Gud, det var 21 grader när jag steg upp i morse, det kommer nog att bli en väldigt varm dag i dag! Synd att man jobbar...

• Hej baberiba

drea

Ja när jag kom till jobbet så sa jag: "godmorgon det borde vara förbjudet att jobba en sån här dag"....alla bara tittade på mig precis som om de tänkte: "vart fick hon luft ifrån"....:D jag tror säkert att de tänkte lika som mig egentligen men de är väl för trötta just nu för att tänka....:D

Javisst är vi eliten men det saknas ju en ! snartgift !!

• drea

Jo Snartgift tillhör eliten, men vi får klara oss utan henne i dag.

Det ringer verkligen ingenting i dag, det är sååå dött. Jag har bara haft 3 samtal sen kl 8 och vi sitter 4 pers och slåss om samtalen! Suck!

• Hej baberiba

drea

Här är det oxå så lite att göra det ringer inte alls alla kunder är väl och gottar sig på en strand.....fattar de inte att jag jobbar så att de ska ringa och beställa gav mig....:D

• Hej baberiba

drea

Varför äter din kille medicin? är han sjuk?....:D:D:D....du behöver inte berätta om du inte vill men fråga kan man alltid göra.

Du skrev att den dagen ni ska ha barn så måste han sluta med medicinen...jamen klarar han sig utan den då ?? eller??

• Hej baberiba

drea

Nu ska jag ta en fika och äta frukost ! see you later alligator.....hahaha :D...

• Hej baberiba

Nu är det visst jag som pratar för mig själv men då får man dem bästa svaren !:D:D:D:D:D:D:D:D

• drea

Sorry!
    Jag har suttit och läst tidningen!

Axel har en reumatisk sjukdom som heter Bechterews. Och en tarm sjukdom som heter Ulcerös Kolit. Därför måste han ha mediciner hela tiden. Jobbigt!

Vi hörs efter fikarasten!

• Hej baberiba

drea

Nu e´jag tebaks !! gott med fralla och kaffe.....

Åh vad jobbigt, men då kan han väl inte sluta äta sin medicin om ni planerar barn...antar att han behöver sin medicin....

• drea

Alltså han får ju ont och så om han slutar äta medicin, men det går ju. Han har sagt att han får offra sig för barnens skull! Och jag vill ha tre stycken!
    Vet du hur det är när man slutar äta p-piller, tar det ett tag innan man kan få barn eller kan det komma igång direkt? Jag har knaprat piller i snart 10 år...

Svar på tråden Oups, lite snabb.....