Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
drea
ja massage är så skööönt, har lite problems med nacken så det ska bli skönt. Hon tar för 15min massage och zonterapin 450:- vill man ha 30min massage+zonterapi så blir det 560:-...bara massage 280:- och bara zonterapi 280:- tycker inte det är så dyrt har hört andra massörer som tar 800-1000 spänn !!.........
Korsord är kul !! är du duktig....det är inte jag men kul är det sätter verkligen igång hjärnan. Har laddat med korsord inför båtsemestern likaså med böcker, tidningar, kortlek och MaxiYatzy.
drea
Ja zonterapi är när de trycker på fötterna och massera. Jag går där för magen - att få igång hormonerna....så hon har ett speciellt program hon kör mot barnlöshet....Hon sa att de flesta hon har hjälpt som är barnlösa där läkarna sagt att de aldrig kommer att få egna barn har hon lyckats med att få dem gravida - helt otroligt !! så jag tror verkligen på det här......så spännande...........
Kul!
Jag hoppas att det funkar!
Vi hörs senare då!
drea
ger du upp redan...:D:D:D är 8 minuter kvar.....:D
Sorry!
JAg är nog kvar ett tag till
Massage som vi brukar få tar ca 1 timme och kostar 300kr, svart, hon Axels företagsmassör. Billigt och JÄTTEbra!
drea
Jag vet att du är kvar !:D sitter där och väntar på att jag ska komma tillbaka...:D du är väl alltid online ??....:) du är ju egen företagare....;)
Ja, jag är alltid online på jobbet! Hemma har vi bredband, så om jag är hemma en hel vardag brukar jag också var uppkopplad en hel del!
men kanske om det är fint väder så sitter jag hellre på nån strand eller så istället för att sitta framför datorn! Man kanske kan wappa BT från mobilen?!
drea
vi har inte bredband så tråkigt....har förresten lagt in din hot på msn chat så nu kan jag se när du är online....:D