Oups, lite snabb.....
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!
nej, rosa och nån lila blomma. Klicka på buketten får du se!
drea
Oj tittade på fel sida...:D det är en fin bukett om man gillar lite starkare färger....jag skulle inte kunna ha den (för stark för mig) men fin är den !!
Jag kommer ju ha ett rosa sidenband i klänningen så jag tänkte att det skulle passa med blommor i samma nyans!
drea
Ja just det...det hade jag glömt...:D..det blir superfint om du tar samma nyans som på bandet i klänningen.
oj..vad ni tjejer skriver. Ni som verkar vara så flitiga; är det någon som har tips på kidnappning för en möhippa??
Malmö brud
Kul att du hittade hit !! välkommen !
Här tar vi upp allt som är viktigt !!:D:D
Hej du Malmöbrud!
Jaha, kidnappning...
När jag blev hippad för en månad sen fick jag en lapp (och en väska) utanför min dörr kl 8.45 på lördagsmorgonen (det ringde på och jag öppnade) Där stod det att jag hade en kvart på mig att plocka i hop en del saker som skulle användas under dagen (plus en del annat, typ potatisskalare)
Sen kom min syrras pojkvän och hämtade mig, satte på ögonbindel och så åkte vi iväg till en båt där alla andra mötte upp mig! Det var jätte kul!
Malmö brud
Jag har tyvärr inga tips men fråga drea hon är aktiv hon har ett eget företag 666666 ringer man dit så får man hjälp med allt......:D:D:D:D:D:D så dessa killar kan nog ställa upp på en kidnapping....:D (hoppas du läst alla 124sidor så du fattar galoppen)....:D:D:D:D
En kompis som blev hippad i maj gjorde så här:
en i gänget känner en som är polis, så han knackade på tidigt en morgon och sa att han skulle följa med till stationen, sen nere på gatan fick han en svart mössa på huvudet och så åkte de i väg!
Cheerful
Ha ha ha, du med mina killar!!
Tror inte Malmöbruden orkar ta sig igenom allt viktigt som sagts på denna tråd!