• Justina

Oups, lite snabb.....

SMÅLAND ska det vara givetvis, närmare Växjö!

• Svar på tråden Oups, lite snabb.....
  • Hej baberiba

drea

Ja lite seg är jag allt....var ju så trött förra gången men det känns lite bättre idag, viktigt nu att jag dricker vatten...känner att huvudet är lite tungt........

Vad det haglade och regnade och åskade när jag körde hem, hagel som var som stora isbollar som smällde mot rutorna så jag trodde rutorna skulle gå sönder, aldrig varit med om ngt liknande........bilarna bara stannade överallt.......men jag kröp fram....hade ju bråttom till jobbet..öhh..menar BT....:D

• drea

Oj hagel!
    Här lyser solen som bara den!

Själv har jag misslyckats med två korsord, ätit en iglo-glass och läst amelia!
    Spännande arbete va?

• drea

Ja det är ju klart, du måste ju komma hit det finns så mycket spännande att diskutera här som man inte vill missa!

• Hej baberiba

drea

Låter som om du har haft fullt upp....:D

Har du nära till ngn kiosk för du äter glass ofta.....:D...

Amelia är bra men nu är jag inne i en HENNES perod !! jag pren. på HENNES. Den tidningen passar mig så bra......

Sen har jag också VOVVE och pren. på !

• drea

Jag brukar gå till konsum och köpa lunch, så då blir det ibland en glass med i bara farten
    Jag tog en tre nummersprenumeration på Amelia för att se om det var nåt... Har inte bestämt mig för vad jag tycker än...

Vi brukar också köpa Vovve, har nog alla nummer, men inte prenumererar vi, kanske nåt i morgongåva till Axel om pengarna tryter?! Det är nämligen han som köper alla nummer!

• Hej baberiba

drea

Visst är vovve en bra tidning !! jag får 4nr för 98:- tror det gäller ett år....

Har du läst Hennes ?

• drea

Jo jag har läst Hennes, men det var nog ett år sen sist, kanske ska ta och köpa mig ett nummer för att få nåt att göra?

Åh, jag hittade precis en jättefin bukett som jag verkligen vill ha vad tror du?
    www.simplyblooms.com/gallery/bouquet.htm

• drea

Oj, klicka fram två sidor tills du kommer till de rosa blommorna, den i mitten till höger tänkte jag på!

• drea

Vovve är en rolig tidning, för ett tag sen var det nåt reportage om när man träffades genom hunden, minns du det? Det var olika par som mötte, två tjejer, en man och en kvinna och så en äldre dam en tjej. Den äldre damen och tjejen bor på samma gata som mina föräldrar! kul va?

• Hej baberiba

drea

Är det den med ljusrosa blommor och ned liljekonvaljer i ?

Svar på tråden Oups, lite snabb.....