viktminskning med cambridge
Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
Själv börjar jag idag...
Detta är en tråd för alla som har gått ner med cambridge, eller håller på med kuren. Här kan man ge tips, stötta varann osv.
Själv börjar jag idag...
Idag har jag och min kompis börjat på cambridge. våran målvikt är 60. jag har 15 kg att gå ner och hon 5 kilo.
Så det blir ren kur. Kommer säkert att gå bra!!! vi ska väga oss hos en konsulent en gång i veckan.!!
Håll bara ut de första dagarna. Klarar ni det kommer resten att gå som smort. Jätte bra att ha någon att göra det med, det blir lie extra peppning. Den enda peppning jag får är här, min familj är emot det.
SB_Helena: Är din familj emot CK säger du? På vilket sätt? Hur bemöter de dig? Stödet hemifrån är min räddning allt som oftast känner jag, därför är det jättesynd att du inte har stöttning hemifrån.
Gloriousgirl
De tror att jag kommer att uveckla en ätstöring om jag dricker CK. Det konstiga är att min mamma är överviktig, väldigt öveviktig. Hon har provat de mesta kurer och bantningspreparat så jag tycker att hon borde förstå mig. Men hon är bara rädd att jag kommer bli för smal. Så ni är min enda räddning=)
SB_Helena:
Hur har det gått hittills? hur länge har du gått på cambridge och hur många kilo har du gått ner?
jag börja som sagt idag, och ska väga mig hos kosulenten nästa vecka. Det ska bli så kul att se hur mkt jag gått ner.
Jag har gått på cambridge innan, men misslykats, men nu känner jag mig verkligen motiverad, jag vill och ska gå ner mina 15 kilo!
FRU Elli
Jag är inne på min femte dag så jag har inte vägt mig än, ska vänta tills det har gått en vecka=) Men jag känner på mig att jag har gått ner.
SB_Helena: Ja, vi finns här, det lovar jag!! Ärligt talat, är det inte avundsjuk som spökar hos din familj? Om din mamma misslyckats så kanske hon blir lite skraj av tanken att du kan lyckas med CK.
Min familj är jättestolta över mig och berömmer mig för min styrka och de ser ju klart att jag mår bra.
Gloriousgirl: läste på någon annan tråd att du är med som året cambridge kund. eller var de någon annan?
Ja jag skulle önska att stödet fanns hos min familj. Men jag är självständig av mig så jag tror att jag kommer att klara det själv med stöd härifrån. Har man bestämt sig så har man=)
Nej tyvärr är jag inte med som årets cambridge kund. Meddelar om jag nånsin blir det ;)