• Nosen*

6 augusti 2005

Hur långt i planeringen har ni kommit brudar ??
    Kanske har ni allt klart redan ?!
    Själv så har jag det mesta klart. Dock inte brudbuketten än. Har inte ens valt bukett, suck. Men jag vet på ett ung. hur den ska se ut.
    Är ni nervösa ?

• Svar på tråden 6 augusti 2005
  • Dallandra

Fru 050806
    Visst blir man ledsen av sådana kommentarer och att folk inte ids svara tid... ett par som vi har bjudit har inte svarat, trots påtryckningar från oss, har fått höra på omvägar att de inte tycker att vi umgås så mycket längre så de vill inte gå på vårat bröllop!! Vi är arga och besvikna på dem, de kan ju åtminstone svara på inbjudan! Fruktansvärt dålig stil! Vi kommer inte att umgås med dem längre.

• mañana

Behöver lite hjälp.
    Skriv ner era tidsscheman, vad som händer före själva vigseln.
    Är helt villrådig nu med om jag har för tajt med tid.

• Lindis79

Vi har inte gjort nåt schema än.. Tror det kommer att vara ganska lugnt. Jag och min mor driver en frisörsalong ihop, den kommer vi att stänga,så vi har hela salongen själva i lugn och ro.. En av tjejerna fixar mitt smink, Mamma fixar mitt hår.. Vi kommer fotograferas efter vigseln. Vigseln sker kl 14, så vi har gott om tid..(som det känns nu)Men det är lätt att säga det nu..

Fick mail ang. mina klänningar idag, de är på väg!! Jag längtar efter att se hur de blev...

• Lindis79

snartgift

Jag vet!! Jag fick en riktig klump i magen när jag såg det!! Jag kommer nog att döö.. Tur att vi gifter oss i en liten kyrka, inte så långt att gå...

• snartgift

Lindis79 Och jag som gråter när jag ser Ricki Lake-bröllop haha! Hur ska det då gå på sitt eget.. oj oj oj...

Frågan är inte OM man gråter utan hur mycket. Snyggt och komma in där med "the big ugly cry" som Oprah säger :D

• Dallandra

Jag kommer att gråta floder, kommer säkert att börja gråta redan vid inmarchen, tur att vi fotas innan för jag kommer att vara helt rödgråten :D

• mañana

jo, såg att fler svarat nu. tänkte bara att fler hängde här...

• snartgift

Dallandra Inmarschen?? Jag är rädd att jag gråter när klockorna börjar ringa...

Jag är också glad att vi ska fotas innan.

mañana Ja, man börjar känna sig småstressad fast vi (nästan) har allt klart. Lite småfix kvar! :)

• Dallandra

Ja jösses, det kommer att bli värsta vattenfallet :D När mina föräldrar gifte sig grät mamma så mycket att hon knappt kunde säga efter prästen.

Svar på tråden 6 augusti 2005