rembosekten
Hej på er, Buffy, ISLA, Sandra_77 och alla andra Rembotjejer! Startar den nya tråden nu, eftersom den gamla stängt för inlägg. Här kan vi fortsätta att diskutera våra rembopräglade bröllop!
Hoppas ni hittar hit...
Hej på er, Buffy, ISLA, Sandra_77 och alla andra Rembotjejer! Startar den nya tråden nu, eftersom den gamla stängt för inlägg. Här kan vi fortsätta att diskutera våra rembopräglade bröllop!
Hoppas ni hittar hit...
Hej tjejer!
Tack för alla lyckönskningar! Kan bara meddela att gårdagen var alldeles, alldeles underbar och tog slut alldeles för snabbt. Hade helst velat ha någon dag till för att insupa allt. Ska försöka hinna skriva en "berättelse" och helst lägga upp bilder innan jag åker. Får se om jag hinner. Hoppas det!
Ska bli kul att höra om din dag, Anna och din Rtw när jah kommer hem igen.
Kram på er alla!
härligt! Det ska verkligen bli kul att höra allt snart! Grattis grattis!!!
Grattis till Er båda!!!!
Jättegrattis!
Hej brudar!
Tack för alla lyckönskningar!
Har haft världens underbaraste helg! Ska börja med att svara på era inlägg som jag har missat, sen ska jag ta och skriva en berättelse. Har en del bilder redan, inte fotografernas dock, men ett litet smakprov kan ni få se!
Nike:
Hur går det med kyrkan? Låter mysigt med en liten, vår var liten och blev nästan helt full. Jättemysigt.
Tråkigt med skorna, men som sagt hittar du säkert fler...
Buffy:
Blev musiklistan bra? Och kändes det ok med den inhoppande mostern? Berätta allt, helt enkelt!!!
rtv:
Lycka till på lördag! Du har en stressig vecka framför dig, misstänker jag, men släpp allt på lördag morgon. Det kommer bli lyckat även om någon detalj missas...
Nu ska jag skriva en berättelsetråd, länkar till den här sen.
Kramar på er!
www.brollopstorget.se/Forum-1-23/m1174143.html
Här kan ni läsa och se några bilder. Kommer fler och bättre såsmåningom...
Hej tjejer!
Kommer tyvärr inte hinna skriva en berättelse om bröllopet innan vi åker. Har spenderat hela dagen med att packa och säga hejdå till alla och är helt slut nu!
Men jag lovar er att skriva lång detaljerad berättelse när jag kommer tillbaka och delge massor av bilder, har redan en hel del. :) Finns till och med små filmer på vår bröllopsdans!
Hoppas att allt går bra med er fortsatta planering och jag berättar allt när jag kommer hem!
Rtw: Lycka till med ditt bröllop! Jag är säker på att det kommer bli alldeles strålande! :D
Kram på er mina Rembos!
PS. Anna, musiklistan blev jättebra!
Å, Buffy, kan du inte lägga upp en enda liten bild... Jag är så himla nyfiken!
Ser fram emot din berättelse! Tänk att vi är fruar nu!
Stor kram och ha en riktigt underbar drömresa!
Hej igen gumman,
Nu ligger den första av dans filmerna uppe på siten under Övrigt. Bara för din skull. :) Jag håller på och lägger upp en film till, men det är inte säkert att den får plats. Måste verkligen gå och lägga mig nu! Ska upp tidigt imorgon.
Men filmerna är i alla fall på dansen. Så du/ni får ett hum om hur vi såg ut. T tittade på bilderna på dig och M och konstaterade att ni såg minst lika kära som oss och var otroligt vackra båda två. Du måste hälsa M från oss.
Kram, kram, kram och vi får höras senare!
Så fina ni var! Grattis grattis!! Magnus hälsar tillbaka att ni var jättesöta. Ser verkligen fram emot att få se mer när ni kommer tillbaka. Vi har med fått vår dans filmad, den kommer upp på sidan snart, hoppas jag. Tillsammans med mer bilder och "Papa G´s" rap!
Sov gott! Vi hörs....