• vit tiger

26-27/8-05 ny tråd!!

vintertid: ja, åhlens city har smycken .det ska även finnas en egen hulquist affär på söder. vid "nya" stråket.har en axel lös ivory klänning med släp och snörning i bak. helt slät. ingenting på.

varför stängs trådar ner? vår var väl inte såå lång?

postade inbjudningskorten idag. det pirrar i magen nu..

• Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!
  • vit tiger

miur: du e tidigt ute. måste själv snabba på lite. vad letar ni efter för ringar?

• vit tiger

puffar för att veronika, miur, vitertid m.m flera ska hitta hit. och nya så klart.

• vit tiger

oj läste ur gamla tråden. vad många som jag inte hunnit läsa här. vad många vi är. kul. tänkte skriva alla namn först. men kan berätta iaf att vi är 15 st.

trodde att vintertid var från sthlm men ring å hör var återförsäljarna finns i götet. lycka till.

• Miur

Oj, en ny tråd!:)
    Vit tiger: Jag hade tänkt ha en likadan ring som min förlovningsring men med stenar i. Men nu har jag ångrat mej, vill nog ha en helt annan. Förlovningsringer är ganska tunn och smal...Äh, jag vet inte. Måste gå och kolla lite.

Kul att så många är på den här tråden oxå! :)

• vintertid

Vit tiger: bra initiativ detta! Din klänning låter himla snygg.

Håller på att koordinera beställningar av tärnornas klänningar, mycket jobb faktiskt (i flera veckor nu...). Trodde det var tärnorna som skulle hjälpa mig och inte tvärt om! Jaja, de små liven...

Håller på och mekkar med festprogrammet lite, lika bra att börja med det nu. Sen måste man tydligen lämna över färdigställandet till värdparet, men jag är ju så himla petig med layouten så jag vet inte riktigt hur jag ska klara att lämna bort det... Några förslag? (vaddå i-landsproblem...)

Beställde slöja igår med! Den blir i ett lager 22" x 72", hoppas den blir fin.

• te75

Hej hej! Får jag hänga på här? Har bokat in datum nu i veckan: 27 aug. blir det. Oj, oj så nära i tiden! Har bokat vigselförrättare, hittat klänning och bokat catering på en vecka - inte illa jobbat va? Nu är det typ bara hundra saker kvar att fixa....

• vintertid

te75 - välkommen! Det var inte illa på en vecka, men oj vad mycket kul ni har kvar!

• Larsson

Ska skicka hindersprövningen i morgon... Ska man skicka med namnändringen där också då eller ska man vänta med det. jag åker ji på mitt gamla namn till resan... eller det kanske inte inte har nån betydelse förrän de fått bekräftelse på att vi verkligen gift oss, och det kanske tar ett tag.

ja ja, jag skickar nog me det också, så spar jag på det portot ;) de får skälla på mig om det blir fel.

• Larsson

vit tiger: du och jag har liknande klänningar i så fall :) fast mitt liv är det broderi i silver på, annars är allt som ditt, Ivory, Snörning och axelbandslös... tänk så snygga vi blir 8)

• vintertid

Jag har också fyllt i hinderprövning och namnbyte, väntar på att få skicka in det men min m2b kan inte bestämma sig för vilket namn han/vi ska ha (ja bollen ligger hos honom nu). Vill få det inskickat!!

Svar på tråden 26-27/8-05 ny tråd!!