1:a oktober-brudar ?
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
man får väl egentligen skicka dom när man vill, vår catering behövde veta en vecka före, hur många vi blir. Men vi har en del släktingar som är ganska uppbokade som vi vill varna lite i förväg.
Vår festlokal vill veta antal gäster en månad innan och vi har dessutom ett antal rum för ev. övernattande gäster preliminärbokade, så för vår del passade o.s.a. senast 15 augusti bäst av praktiska skäl (vi gifter oss 1 oktober). Detta medförde dock ett rätt tidigt utskick av inbjudan, vi fick iväg korten i midsommarveckan.
Nu ska vi börja göra inbjudningarna!
hbn00002
Lycka till....vi håller på som bäst nu.....
Korten börjar ta form & några är redan klara...
Kan någon förklara för mig varför i hela friden jag är så nervös för att skicka dom ena ekunden, medans jag inte kan vänta med att få iväg dom den andra sekunden ?
Jag TROR att det hänger ihop med att ingen av våra föräldrar vet ngt om detta...vad tror Ni !?
Ska sticka iväg & köpa frimärken på lunchen....hoppas att det finns några fina !?
Vi har satt OSA 15:e augusti....det kanske var lite tidigt med tanke på att dom inte kommit iväg än, men men.....det löser sig nog
sarge ja det hänger säkert ihop med att era föräldrar inte vet! jag är jättenervös för vad min moster och min morbror kommer säga
våra frimärken är typiskt somriga, orkade inte kolla på alla sorter så det fick bli vad det blev
Vi hade inte heller berättat för ngn och var lite nervösa för vad de skulle säga.
Vi gjorde så att vi åkte och lämnade inbjudningskorten personligen till våra föräldrar, kvällen innan alla skulle få dem på posten. Tror att de uppskattade mycket att det fick veta det "först". Vore ju snopet om ngn av mostrarna hunnit ringa mamma innan hon fått se inbjudningkorten själv.
Ja, vi hade tänkt att posta inbjudningarna till föräldrarna dagen innan resten....
Mina föräldrar är på landet, så det går inte att överlämna personligen !
Eller...ja....om vi inte åker 30 mil dit + 30 mil hem igen såklart
Jag tror att jag DÖR...igår lade vi inbjudningarna till resp. föräldrar på lådan...jag är så nervös & skakis att jag avlider snart...
Idag ska vi lägga på resterande....
Ska bli spännande att se/höra reaktionerna eftersom det är väldigt få som vet om att vi ska gifta oss...!
De kommer säkert bli jätteglada!
Lycka till!
Sarge, hur har det gått?