1:a oktober-brudar ?
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Nu har jag postat inbjudningarna!! Fick lite kalla fötter igår kväll, men nu mår jag prima igen!!
Jäääättefin bukett !!
Min bukett kommer att se ut såhär, fast det blåa ska vara vinrött istället:
www.bernzonsblommor.se/view_image.asp&p2=Droppe&p3=Elegant%20droppe%20med%20orkideer,%20vendela%20rosor%20och%20blue%20shodow%20delfinum,%20silver%20&%20guldtrådar%20i%20texasgräset%20som%20hänger
oppps, vilken lång länk....hi hi
vafan hände ? Den länken som jag lade in var skiiitlång....hmm...ja ja...det funkar iallafall
Man är ju inget datasnille direkt !
sarge -- den var jättevacker!! tror det kommer bli jättesnyggt med vinrött istället!
Tack
Ikväll ska vi göra inbjudningarna...så spännande !!
Nästan så att man är lite nervös !
ja det är ngt speciellt med de där små korten!!
Jo, det är ju det...gaaaah
Tror man brukar sminka sig efter håret är gjort. Men det kanske finns de som gör tvärtom?
Vi börjar känna brådis att fixa klart våra inbjudningar. Har sagt hela tiden typ att på tors gör vi dem, på lör osv men de har aldrig blivit gjorda! Nu får vi allt sätta fart!
Har fått en symaskin. Så nu ska jag sy en kavaj till min klänning. (ska väl leta mönster först....
jag har fått vårt första svar på inbjudan idag! Min bästa vän ringde direkt när posten hade kommit och sa VI KOMMER!
Skall man ha skickat ut inbjudningarna redan? Jag hade tänkt skicka dem i mitten av augusti när folk kommer tillbaka från semstern. Skall gifta mig 2005-10-15!