• Sarge

1:a oktober-brudar ?

Hallå alla !

Några fler 1:a oktoberbrudar här ?

Hur går det för Er ?
    Hur långt har Ni kommit i planeringen ??

/Sarge

• Svar på tråden 1:a oktober-brudar ?
  • autumn bride

Då var inbjudningarna framme och tre par har redan ringt och tackat JA...gud va spännande...
    Då var det bara allt annat som ska fixas..

• Gullan73

Krakel spektakel: Tack! Ooo, börjar kännas nära när man gör sånt. Vi ska boka tid för det nu snart. Maten och servering fixar de vi hyr av, men dukningen får vi fixa själva. Ska bli spännande att sitta ner och bestämma vad vi ska ha för mat och så...

autumn bride: Ååå vad kul! Måste ta tag i våra nu. Vet exakt hur vi ska ha dem nu äntligen i alla fall!

Drömde om bröllopet i natt. Sambon ville bara och sitta på kyrkbacken och prata med gästerna som började anlända fast jag sa att han var tvungen och skjutsa mig till frisören och hämta blommorna. Så när kyrkklockorna började hade jag inte gjort iordning hår och make, hade inga blommor och slängde på mig klänningen....

• i höst?

Tack för tiden krakelspektakel. Känns jättebra att veta!

Gullan73, vi får nog räkna med allt fler såna stressdrömmar ju närmare det blir... ;)

• Meddelande borttaget
  • i höst?

Vi har inte skickat våra inbjudningar ännu, men har tänkt försöka få iväg dem innan midsommar.

• Meddelande borttaget
  • joan

Vi har inte heller fått iväg våra än, börjar nästan få lite panik över det. Men vi har äntligen lyckats beställa dem iallfall, så förhoppningsvis kan vi skicka iväg dem i nästa vecka.

• Sarge

har inte fått iväg några inbjudningar....ska göra dom själv & har inte ens börjat...börjar få PANIK

• joan

Nu har vi fått våra inbjudningskort från kortdesign, jag är så glad! Återstår bara att
    skriva på kuverten och skicka iväg.

• i höst?

Spännande! Hoppas vi får iväg våra snart också! Är så nyfiken på allas reaktioner!

Hur ser era ut?

Svar på tråden 1:a oktober-brudar ?