1:a oktober-brudar ?
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
Hallå alla !
Några fler 1:a oktoberbrudar här ?
Hur går det för Er ?
Hur långt har Ni kommit i planeringen ??
/Sarge
stressad brud
Det löser sig
Välkommen til "vår" tråd
Oj, vad långt många av er kommit!
Vi skickade inbjudningarna i torsdags :)
Har massor kvar känns det som:
Mat (har inte bestämt vilket cateringföretag vi ska ha än)
skor
ring
bukett
dj/band
vigsel- och festprogram
tårta
och då har jag säkert glömt en del, huga!
mstobemrs
ett tips med skor är att kolla i vanliga skoaffärer, de har mkt rea nu med, de har haft massor med snygga vita skor i sommar!
hittade mina för 149kr på skopunkten.
Oj jag har visst det minsta bröllopet.
Bara för att jag har så lite att tänka på (mina föräldrar har bokat resturang och resturangen fixar blommor, dukning, menykort, placeringskort, ja allt, de fixar även transport mellan kyrka och restaurang) så har jag tänkt och luskat tio gånger med i det lilla jag har att tänka på.
Har blivit en bridzilla trots mitt pyttebröllop. Gissa vad svårt det blir att välja när man har koll på allt.
Ska ni ha nått att skyla axlarna med, det börjar väl bli kallt där i oktober..
Och vart ska ni åka på bröllopsresa. Våran budget får bestämma men den vet vi ej (har önskat oss tillskott av hans föräldrar). Vi drömmer ju typ om sechellerna och Maldiverna men... Bali, vietnam eller nått vore finnt också.. vi får se hur mycket pengar vi kan få ihop.
Bra för oss andra att du har bra koll! Kanske man kan få lite tips ;)
Jag ska ha en sjal över axlarna som en kompis hjälper mig sticka. Tänkte ha den vid de tillfällen då man är utomhus. Hoppas att det räcker. Ska ju inte direkt ut på några långpromenader...
Tycker det är svårt att välja bröllopsresa! Hade tänkt oss något inte allt för dyrt. Tittar just nu på Teraccina i Italien eller Azorerna.
Någon som varit där eller har några andra tips?
Ihöst?: Min blivande svägerska gifter sig i augusti och ska till Azorerna på bröllopsresa. Verkar väldigt fint. Hade gärna åkt dit.
Idag ska jag och min sambo till floristen!!! Samtidigt kommer jag nog boka tid för sminkning, märkte igår när jag kikade på priser att det blir billigare att låta ngn sminka mig än att köpa allt som behövs.
Ska man sminka sig före man gör i ordning håret??
Jag tror att man sminkar sig efter att håret är klart...hmmm...minns inte vad dom sa på salongen när jag var där på konsultationen!?
Lycka till hos floristen...vet du hur du/ni vill ha det ??
Hej!!! Mitt första inlägg här på BT..
Jag gifter mig med min pris den 1/10 och vi är mitt uppe i all planering..! Lite stressigt känns det för vi var tvungna att kasta om alla planer helt..
Ska läsa hela tråden så snart jag kan och återkomma...
Ha det gott! // Jenny
nu har vi gjort klart inbjudningarna! de ligger här på soffbordet med porto på och allt! MEN jag vågar inte lägga på dom det känns så verkligt just nu, det är ingen bokning som man ska återkomma med eller något som händer på bröllopsdagen, det händer just nu! spännande!!
Vi har varit hos floristen idag, det blir något liknande den här buketten fast med mörkröda rosor
groups.msn.com/stressadbrudsbilder/shoebox.msnw&PhotoID=14